  • 1. Data: 2007-11-28 18:35:57
    Temat: cło na zabawki z Chin
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl>

    Witam!

    Chciałbym kupić kilka rzeczy na ebay'u. Wysyłka będzie z Hongkongu.
    Orientuje się może ktoś z grupowiczów od jakiej kwoty nasz urząd celny
    zacznie się interesować przesyłką? W przypadku USA jest to ok. $60-70,
    liczone razem z przesyłką.

    A jak to jest w przypadku Chin? Miał ktoś w was doświadczenia w tym
    temacie?

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki

    http://prw.terror404.net/rwawrzycki/

  • 2. Data: 2007-11-30 08:55:54
    Temat: Re: cło na zabawki z Chin
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Rafał Wawrzycki" <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Orientuje się może ktoś z grupowiczów od jakiej kwoty nasz urząd celny
    > zacznie się interesować przesyłką? W przypadku USA jest to ok. $60-70,

    Ja sie nie znam, ale obecnie panuje niesamowita nagonka na produkty z Chin
    (moze to rezyserowane odgornie przez UE?).

    Pozdrawiam
    SDD