  • 1. Data: 2016-02-05 18:23:54
    Temat: co to są progi podatkowe?
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    wiem,że lamerskie pytanie, ale o co chodzi z tymi dochodami i progami
    podatkowymi? jakich mogę spodziewać się konsekwencji w picie za jakieś
    tam dochody które osiągnąłem? może mnie ktoś wtajemniczyć?

    P.S. istnieje jakaś książka o podatkach ;o)?

  • 2. Data: 2016-02-05 19:53:22
    Temat: Re: co to są progi podatkowe?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > wiem,że lamerskie pytanie, ale o co chodzi z tymi dochodami i progami
    > podatkowymi? jakich mogę spodziewać się konsekwencji w picie za jakieś
    > tam dochody które osiągnąłem? może mnie ktoś wtajemniczyć?

    Generalanie chodzi o to, że progi podatkowe, to te schody przy wejściu
    do US.

    > P.S. istnieje jakaś książka o podatkach ;o)?

    Oczywiście, że nie. Podatki są opisane w ustawach, a dzienniki ustaw to
    zasadniczo nie "książki o podatkach".

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2016-02-05 20:19:47
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    nie mieszaj lamerowi....

  • 4. Data: 2016-02-06 04:05:09
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 2/5/2016 11:23 AM, platformowe głupki wrote:
> [...]
    > tam dochody które osiągnąłem? może mnie ktoś wtajemniczyć?
    >
    > P.S. istnieje jakaś książka o podatkach ;o)?

    w ciagu roku podatkowego...
    od kazdej zarobionej zlotowki placisz x% podatku.
    az do pewnej kwoty (progu)
    od kazdej zarobionej zlotowki powyzej tej kwoty placisz y% podatku.

    jesli jestes zwyklym robolem, to pracodawca dba o to, zebys w ktoryms
    momencie w roku zaczal dostawac mniej kasy do reki (bo zwykle y > x).
    robi to po to aby na picie wyjsc na mniej wiecej zero.

    jesli pracujesz w kilku miejscach i jeden pracodawca nie wie o drugim to
    kazzdy z nich bedzie potracal tylko x%.
    Normalnie powiniens ich poinformac o przekroczeniu progu zeby zaczeli
    sciagac y%.

    Konsekwencją niepowiadomienia bedzie to, ze jak zarobki zsumujesz na
    picie, policzysz co trzeba ty wyjdzie ci, ze masz sporo do dopłaty.

  • 5. Data: 2016-02-06 04:05:57
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 2/5/2016 12:53 PM, Liwiusz wrote:

    > Generalanie chodzi o to, że progi podatkowe, to te schody przy wejściu
    > do US.

    > Oczywiście, że nie. Podatki są opisane w ustawach, a dzienniki ustaw to
    > zasadniczo nie "książki o podatkach".

    powiedzial co wiedzial czyli jak zwykle nic.

    ps.
    zmien lekarza, bo obecne leki nie działają.

  • 6. Data: 2016-02-06 10:46:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-02-06 o 04:05, witek pisze:

    > powiedzial co wiedzial czyli jak zwykle nic.
    >
    > ps.
    > zmien lekarza, bo obecne leki nie działają.

    Polecam leczyć się samemu, skoro odpowiadasz na poważnie na durne
    pytania trolla platformowe głupki.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2016-02-06 12:32:48
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    dzięki, a jakie są te progi?

  • 8. Data: 2016-02-06 13:00:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik witek w...@g...pl ...

    > powiedzial co wiedzial czyli jak zwykle nic.

    rotfl
    Chyba nie zauwazyłes, z kogo Liwiusz sobie zartuje...

  • 9. Data: 2016-02-06 14:08:02
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    o, atak pederastów...

  • 10. Data: 2016-02-06 15:58:42