  • 1. Data: 2002-04-24 21:37:40
    Temat: co z ta zaliczką ??? - P I L N E
    Od: "pulp" <p...@p...onet.pl>

    witam
    mam pyanko: jest zaliczka a kiedy powstaje przychod ?
    czy zaliczka bedzie przychodem w momencie wykoniania uslugi / dostawy ? czy
    w tym momencie juz cala nalzenosc jest przychodem czy tylko zaliczka?
    czy w momencie wystawienia faktury (zaliczka jest przychodem juz z pozostala
    czescia naleznosci ) ?
    sprawa dotyczy osoby prawnej
    dzieki za pomoc
    pozdr
    pulp

  • 2. Data: 2002-04-25 17:36:03
    Temat: Re: co z ta zaliczką ??? - P I L N E
    Od: "compa" <c...@p...fm>

    Zaliczki nie są przychodem.
    Użytkownik pulp <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aa78i3$qa4$...@n...tpi.pl...

  • 3. Data: 2002-04-25 20:54:14
    Od: "pulp" <p...@p...onet.pl>

    > Zaliczki nie są przychodem.

    a stają sie nim w momencie wydania towaru czy wystawienia faktury ?