  • 1. Data: 2016-06-24 17:35:03
    Temat: [cross] regulacja walut
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    nie ma dobrej grupy...

    czy może mi Ktoś tu wyjaśnić na czym polega regulacja wolnego rynku
    walut przez "instytucje finansowe"? bardzo mnie to ciekawi, nigdy nikt
    mi nie powiedział na czym to polega...

    oczywiście domyślam się, że kolejne granty popłyną do radykałów po/eu,
    ale chciałbym dowiedzieć się szczegółów...

  • 2. Data: 2016-06-24 20:10:09
    Temat: Re: [cross] regulacja walut
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    > nie ma dobrej grupy...

    Jest.

    > czy może mi Ktoś tu wyjaśnić na czym polega regulacja wolnego rynku
    > walut przez "instytucje finansowe"? bardzo mnie to ciekawi,

    Szkoda czasu. I tak nie zrozumiesz.

    > nigdy nikt
    > mi nie powiedział na czym to polega...

    Bo znają cię lepiej niż ty sam i też stwierdzili, że to marnowanie czasu.

    > oczywiście domyślam się,

    U ciebie to nie jest takie oczywiste.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 3. Data: 2016-06-24 21:02:53
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    druga dyrektywa wspólnoty europejskiej, wprost dla radykałów koalicji
    po/eu...