  • 1. Data: 2008-04-09 15:21:42
    Temat: [czesc] pytanie o pity
    Od: "sprite" <p...@p...onet.pl>

    witam, nigdy nie zagladalem na tą grupę jestem wiec tu absolutnie pierwszy raz
    Dzieki wielkie za odpowiedzi w mglistym dla mnie przedmiocie

    Mam pytanie, w swojej poprzedniej pracy w ubieglym roku pracowalem
    zarazem na umowe jak i na dzieło - czesc wyplaty byla z umowy
    czesc z dziela. Dostalem tylko PITa 11 (za te czesc od umowy o
    prace) a nie dostalem zadnego wiecej PITa za tę czesc o dzieło.
    Moja siostra mówi ze powinienem jeszcze dostac drugiego pita
    (prawdopodobnie 8B) za te czesc od dzieła. Czy to prawda? jak
    to jest ? Czy musze sie dobijac do mojej bylej firmy o doslanie mi
    drugiego PITa ? Dzieki z góry!

    :)
    sprite

  • 2. Data: 2008-04-09 15:29:24
    Temat: Re: [czesc] pytanie o pity
    Od: "Nikiel ;)" <n...@O...poczta.fm>

    sprite pisze:
> [...]
    > (prawdopodobnie 8B) za te czesc od dzieła. Czy to prawda? jak
    > to jest ? Czy musze sie dobijac do mojej bylej firmy o doslanie mi

    Teraz jest tylko jeden pit11. I na nim powinieneś mieć kwotę przychodu z
    tytułu umowy o pracę i umowy o dzieło (w różnych rubrykach).

    --
    Nikiel ;)
    od niklu

  • 3. Data: 2008-04-09 15:51:07
    Od: "sprite" <p...@p...onet.pl>

    > Teraz jest tylko jeden pit11. I na nim powinieneś mieć kwotę przychodu z
    > tytułu umowy o pracę i umowy o dzieło (w różnych rubrykach).

> [...]

    Ok, tnx. Spytam siostre i sie dowiem - ale boje sie ze siostra
    to sprawdzila i ze tam jest wpisany tylko ten jeden dochód z umowy
    o prace.. zobaczymy około jutra..

    :)
    sprite

  • 4. Data: 2008-04-09 15:59:32
    Od: "Nikiel ;)" <n...@O...poczta.fm>

    sprite pisze:
    > Ok, tnx. Spytam siostre i sie dowiem - ale boje sie ze siostra
    > to sprawdzila i ze tam jest wpisany tylko ten jeden dochód z umowy
    > o prace.. zobaczymy około jutra..

    Możliwe, że wpisali wszystko w jedną rubrykę. Najlepiej zadzwonić do
    kadr i się upewnić.

    --
    Nikiel ;)
    od niklu

  • 5. Data: 2008-04-09 16:34:51
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    sprite wrote:
> [...]
    > (prawdopodobnie 8B) za te czesc od dzieła. Czy to prawda? jak
    > to jest ? Czy musze sie dobijac do mojej bylej firmy o doslanie mi

    jesten jeden wzorzec pit11-8b
    zobacz, czy przepadkiem nie masz obydwu umów uwzględnionych na jednym
    formularzu. Jedno powinno by w wierszu zlecenia, drugie, w wierszu umowy
    o dzielo
    Jeśli nie ma , to upominaj sie o drugi formularz