  • 1. Data: 2015-03-03 21:15:16
    Temat: darowizna
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    pytałem się kolegi który pytał się w US, podobno od darowizny nie trzeba nic
    płacić, natomiast trzeba ją zgłosić do US - jak to jest?

  • 2. Data: 2015-03-03 22:24:13
    Temat: Re: darowizna
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-03-03 o 21:15, Ministerstwo Propagandy pisze:
    > pytałem się kolegi który pytał się w US, podobno od darowizny nie trzeba
    > nic płacić, natomiast trzeba ją zgłosić do US - jak to jest?

    Nie zrozumiesz.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2015-03-04 10:21:58
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2015-03-03 o 21:15, Ministerstwo Propagandy pisze:
    > pytałem się kolegi który pytał się w US, podobno od darowizny nie trzeba
    > nic płacić, natomiast trzeba ją zgłosić do US - jak to jest?

    Generalizujesz.
    Ważne są szczegóły.

  • 4. Data: 2015-03-04 12:15:43
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    no to chociaż spróbuj mi wyjaśnić...

  • 5. Data: 2015-03-04 23:42:12
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Ministerstwo Propagandy wrote:
    > no to chociaż spróbuj mi wyjaśnić...

    za mało danych za dużo tłumaczenia.

    http://www.pit.pl/zwolnienie-z-podatku-od-darowizn--
    darowizna--podatki-w-praktyce-12694/

    jak sie łapiesz na kwoty zwolnione to nic nie musisz robić łącznie ze
    zgłaszaniem.

  • 6. Data: 2015-03-05 11:22:13
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    no, ale jakie szczegóły potrzebne?
    jesli darowizna będzie z najbliższej rodziny to co?

  • 7. Data: 2015-03-05 11:23:10
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-03-05 o 11:22, Ministerstwo Propagandy pisze:
    > no, ale jakie szczegóły potrzebne?
    > jesli darowizna będzie z najbliższej rodziny to co?

    To jeszcze napisz ile tej darowizny będzie.

    To znaczy nie pisz, tylko użyj po-googla i nam tu dupy nie zawracaj.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2015-03-05 18:49:36
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    nie znalazłem

  • 9. Data: 2015-03-06 01:21:41
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Ministerstwo Propagandy wrote:
    > no, ale jakie szczegóły potrzebne?
    > jesli darowizna będzie z najbliższej rodziny to co?

    darowizna wymaga formy notarialnej. nie nie zartuje.
    Wiec najlepiej dolaczyc akt notarialny.

  • 10. Data: 2015-03-06 10:22:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-03-06 o 01:21, witek pisze:

    > darowizna wymaga formy notarialnej. nie nie zartuje.
    > Wiec najlepiej dolaczyc akt notarialny.

    Nie wymaga.

    --
    Liwiusz