  • 1. Data: 2004-03-28 16:51:56
    Temat: darowizna na budowę wodociągu i wspólne rozliczanie
    Od: "Gośka" <g...@o...pl>

    witam,
    problem wygląda tak:
    mąż/dochód 8000zł/ i żona/ dochód 12000zł/ rozliczają się razem, i w 2003 roku
    dali 1800 zł na budowę wodociagu/ mają dowód wpłaty /który jest wypisany na
    męża/. Jak wyczyatałam draowizna może być, lecz nie większa niż 15 %, ale od
    wspólnego dochodu ? czy tego podatnika, na którego jest dowód wpłaty ?
    proszę o odpowiedź, dziękuje
    Pozdrawiam
    Gośka

  • 2. Data: 2004-03-29 12:02:31
    Od: "Gośka" <g...@o...pl>

> [...]
    > wspólnego dochodu ? czy tego podatnika, na którego jest dowód wpłaty ?

    Pewnie to takie oczywiste, więc proszę tylko o potwierdzenie mojego
    rozumowania, że odliczyć można tylko 1200 zł, bo to 15 % podatnika- męża ?
    Gośka