1. Data: 2010-03-25 13:21:58
Temat:definicja samochodu ciężarowego dla paliwa minu vat
Od:"zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jakie wymogi są do spełnienia by samochód był dla spraw podatkowych jako
ciężarowy, na tę chwilę jest jako ciężarowy, ale podobno nie wystarcza to
dla bez vatowego paliwa

2. Data: 2010-03-25 14:41:24
Od:"cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

zlotowinfo wrote:
> jakie wymogi są do spełnienia by samochód był dla spraw podatkowych
> jako ciężarowy, na tę chwilę jest jako ciężarowy, ale podobno nie
> wystarcza to dla bez vatowego paliwa

Co innego ciężarowy dla podatku dochodowego, co innego dla VAT.
A co to znaczy: "na tę chwilę jest jako ciężarowy"?
Wiesz, że te definicje są dość różne do różnych celów i
sam podajesz taką nieprecyzyjną. Czy to jest ciągnik siodłowy
czy może motorynka z kratką?

3. Data: 2010-03-25 18:02:09
Od:"zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wiesz, że te definicje są dość różne do różnych celów i
> sam podajesz taką nieprecyzyjną. Czy to jest ciągnik siodłowy
jeep, który przyjechał z zagranicy i ma wpisane ciężarowy
doczytałem że musi być ścianka rozdzielająca część ładunkową od siedzących
i jedno z:
- ładunkowa przestrzeń większa niż 50% ładowności pojazdu
- max 3 miejsca siedzące

czy jakieś jeszcze warunki do spełnienia?

4. Data: 2010-03-25 18:19:47
Od:'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

zlotowinfo w <news:hog8eu$pk6$1@inews.gazeta.pl>:

> [...]
> i jedno z:
> - ładunkowa przestrzeń większa niż 50% ładowności pojazdu

Brakuje "otwartej paki"

> czy jakieś jeszcze warunki do spełnienia?

Badanie techniczne, pieczątka w DR, zawiadomienie naczelnika US w
terminie...

--
Tomasz Nycz
[priv-->>X-Email]

5. Data: 2010-03-25 20:14:14
Od:"cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaką ma homologację i ładowność?

> Badanie techniczne, pieczątka w DR, zawiadomienie naczelnika US w
> terminie...

A to konieczne do odliczania z paliwa?
Do paliwa to chyba stan prawny przed akcesją uprawnia,
czyli homologacja ciężarowa i ładowność>500kg
Ale sprowadzane pojazdy zawsze rządziły się swoimi
odrębnymi przepisami - niech się więc martwi ten kto sprowadza
bez rozpoznania przepisów.