  • 1. Data: 2010-03-25 13:21:58
    Temat: definicja samochodu ciężarowego dla paliwa minu vat
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jakie wymogi są do spełnienia by samochód był dla spraw podatkowych jako
    ciężarowy, na tę chwilę jest jako ciężarowy, ale podobno nie wystarcza to
    dla bez vatowego paliwa

  • 2. Data: 2010-03-25 14:41:24
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    zlotowinfo wrote:
    > jakie wymogi są do spełnienia by samochód był dla spraw podatkowych
    > jako ciężarowy, na tę chwilę jest jako ciężarowy, ale podobno nie
    > wystarcza to dla bez vatowego paliwa

    Co innego ciężarowy dla podatku dochodowego, co innego dla VAT.
    A co to znaczy: "na tę chwilę jest jako ciężarowy"?
    Wiesz, że te definicje są dość różne do różnych celów i
    sam podajesz taką nieprecyzyjną. Czy to jest ciągnik siodłowy
    czy może motorynka z kratką?

  • 3. Data: 2010-03-25 18:02:09
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
    > Wiesz, że te definicje są dość różne do różnych celów i
    > sam podajesz taką nieprecyzyjną. Czy to jest ciągnik siodłowy
    jeep, który przyjechał z zagranicy i ma wpisane ciężarowy
    doczytałem że musi być ścianka rozdzielająca część ładunkową od siedzących
    i jedno z:
    - ładunkowa przestrzeń większa niż 50% ładowności pojazdu
    - max 3 miejsca siedzące

    czy jakieś jeszcze warunki do spełnienia?

  • 4. Data: 2010-03-25 18:19:47
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    zlotowinfo w <news:hog8eu$pk6$1@inews.gazeta.pl>:

> [...]
    > i jedno z:
    > - ładunkowa przestrzeń większa niż 50% ładowności pojazdu

    Brakuje "otwartej paki"

    > czy jakieś jeszcze warunki do spełnienia?

    Badanie techniczne, pieczątka w DR, zawiadomienie naczelnika US w
    terminie...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 5. Data: 2010-03-25 20:14:14
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jaką ma homologację i ładowność?

    > Badanie techniczne, pieczątka w DR, zawiadomienie naczelnika US w
    > terminie...

    A to konieczne do odliczania z paliwa?
    Do paliwa to chyba stan prawny przed akcesją uprawnia,
    czyli homologacja ciężarowa i ładowność>500kg
    Ale sprowadzane pojazdy zawsze rządziły się swoimi
    odrębnymi przepisami - niech się więc martwi ten kto sprowadza
    bez rozpoznania przepisów.

REKLAMA