  • 1. Data: 2010-03-25 13:21:58
    Temat: definicja samochodu ciężarowego dla paliwa minu vat
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    jakie wymogi są do spełnienia by samochód był dla spraw podatkowych jako
    ciężarowy, na tę chwilę jest jako ciężarowy, ale podobno nie wystarcza to
    dla bez vatowego paliwa

  • 2. Data: 2010-03-25 14:41:24
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    zlotowinfo wrote:
    > jakie wymogi są do spełnienia by samochód był dla spraw podatkowych
    > jako ciężarowy, na tę chwilę jest jako ciężarowy, ale podobno nie
    > wystarcza to dla bez vatowego paliwa

    Co innego ciężarowy dla podatku dochodowego, co innego dla VAT.
    A co to znaczy: "na tę chwilę jest jako ciężarowy"?
    Wiesz, że te definicje są dość różne do różnych celów i
    sam podajesz taką nieprecyzyjną. Czy to jest ciągnik siodłowy
    czy może motorynka z kratką?

  • 3. Data: 2010-03-25 18:02:09
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

> [...]
    > Wiesz, że te definicje są dość różne do różnych celów i
    > sam podajesz taką nieprecyzyjną. Czy to jest ciągnik siodłowy
    jeep, który przyjechał z zagranicy i ma wpisane ciężarowy
    doczytałem że musi być ścianka rozdzielająca część ładunkową od siedzących
    i jedno z:
    - ładunkowa przestrzeń większa niż 50% ładowności pojazdu
    - max 3 miejsca siedzące

    czy jakieś jeszcze warunki do spełnienia?

  • 4. Data: 2010-03-25 18:19:47
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    zlotowinfo w <news:hog8eu$pk6$1@inews.gazeta.pl>:

> [...]
    > i jedno z:
    > - ładunkowa przestrzeń większa niż 50% ładowności pojazdu

    Brakuje "otwartej paki"

    > czy jakieś jeszcze warunki do spełnienia?

    Badanie techniczne, pieczątka w DR, zawiadomienie naczelnika US w
    terminie...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 5. Data: 2010-03-25 20:14:14
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Jaką ma homologację i ładowność?

    > Badanie techniczne, pieczątka w DR, zawiadomienie naczelnika US w
    > terminie...

    A to konieczne do odliczania z paliwa?
    Do paliwa to chyba stan prawny przed akcesją uprawnia,
    czyli homologacja ciężarowa i ładowność>500kg
    Ale sprowadzane pojazdy zawsze rządziły się swoimi
    odrębnymi przepisami - niech się więc martwi ten kto sprowadza
    bez rozpoznania przepisów.