  • 1. Data: 2003-06-24 11:01:23
    Temat: deklaracja pit 5
    Od: "ela" <l...@w...pl>

    czy pierwszą deklarację składam gdy na pierwszej stronie deklaracji PIT 5
    pojawia się kwota dochodu z której wynika podatek / >2789,89 /
    czy po różnych odliczeniach np składki na ubezp. społ
    na drugiej stronie deklaracji jest kwota > 2789,89 ?
    ela

  • 2. Data: 2003-06-24 11:34:17
    Temat: Re: deklaracja pit 5
    Od: "Piotr A. Dybczyński" <d...@a...edu.pl>

    W liście nadanym Tue, 24 Jun 2003 13:01:23 +0200 "ela" <l...@w...pl>
    pisze:

> [...]
    > czy po różnych odliczeniach np składki na ubezp. społ
    > na drugiej stronie deklaracji jest kwota > 2789,89 ?

    Patrz: moja wcześniejsza (sprzed 5 minut) odpowiedź na Twoje pytanie.

    PAD
    --
    /***************************************************
    *************************

  • 3. Data: 2003-06-24 12:03:52
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    ela wrote:

> [...]
    > czy po różnych odliczeniach np składki na ubezp. społ
    > na drugiej stronie deklaracji jest kwota > 2789,89 ?

    Ogólnie to w Urzędach skarbowych są 3 szkoły:
    1. Gdy przychód-koszty>2789,89
    2. Gdy
    przychód-koszty-odliczenia_od_dochodu_np_składki_na_
    ub_społ>2789,89
    3. Gdy podatek_po_odliczniu_składek_zdrowotnych>0

    Najczęściej obowiązuje zasada nr 3, ale dowiedz się jak jest w twoim US

    --
    Lekcja Historii:
    Gdy ktoś głośno krzyczy, że nie chce umierać za Gdańsk,