  • 1. Data: 2008-10-02 20:49:45
    Temat: dg -cały kraj a sprzedaż "przy płocie"
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    Witam.
    podczas rejestracji dg wpisałem sobie jako jeden z punktów w urzędzie miasta
    "handel obwoźny at. przemysłowymi"
    miejsce wykonywania działalności - cały kraj.
    Zastanawiam się teraz jak to jest - czy mogę sobie wziąść te moje art
    przemysłowe do samochodu i stanąć na jakimkolwiek parkingu i sprzedawać?
    Czy mogę sobie stanąć w swojej bramie do domu i sprzedawać?
    Czy mogę pojechać do domu np wujka i w bramie sprzedawać?
    Czy na taką sprzedaż jest mi potrzebna jeszcze jakaś sgoda odpowiedniego
    urzędu gminy albo kogokolwiek innego ?

    --
    PawełJ

  • 2. Data: 2008-10-02 21:28:43
    Temat: Re: dg -cały kraj a sprzedaż "przy płocie"
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 02 październik 2008 22:49
    (autor pawelj
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <gc3ck0$ss7$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > Zastanawiam się teraz jak to jest - czy mogę sobie wziąść te moje art
    > przemysłowe do samochodu i stanąć na jakimkolwiek parkingu i sprzedawać?

    Nie możesz. To nie Twój teren. Parking to nie targowisko.

    > Czy mogę sobie stanąć w swojej bramie do domu i sprzedawać?

    Jak na swoim terenie, to czemu nie?

    > Czy mogę pojechać do domu np wujka i w bramie sprzedawać?

    Jak się zgodził i jest to jego teren, czemu nie?

    > Czy na taką sprzedaż jest mi potrzebna jeszcze jakaś sgoda odpowiedniego
    > urzędu gminy albo kogokolwiek innego ?

    Właściciela terenu. Oczywiście zakładam neutralne towary, bo np. alkohol ma
    różne obostrzenia.

    --
    Tristan