  • 1. Data: 2008-02-14 19:13:18
    Temat: dochód z funduszy inwestycyjnych - czy rozliczać?
    Od: "Marek" <s...@w...pl>

    Witam
    W 2007 roku sprzedałem udziały w funduszach inwestycyjnych. Po sprzedaniu
    udziałów towarzystwo potrąciło mi podatek i poinformowało mnie o tym na
    piśmie. Czy teraz mam wypełniać jakiś PIT w związku z tym? Czy skoro już mam
    potrącony podatek to nie muszę się z tego rozliczać? Z góry dzięki za
    odpowiedzi.

    Pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2008-02-15 07:05:11
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 14 Feb 2008 20:13:18 +0100, Marek napisał(a):

> [...]
    > potrącony podatek to nie muszę się z tego rozliczać? Z góry dzięki za

    Nic nie wypełniasz i nie rozliczasz. To jest ryczałt 19% tak jak np przy
    odsetkach bankowych.

  • 3. Data: 2008-02-19 20:43:14
    Temat: Re: dochód z funduszy inwestycyjnych - czy rozliczaa?
    Od: "Marek" <s...@w...pl>

    > Nic nie wypełniasz i nie rozliczasz. To jest ryczałt 19% tak jak np przy
    > odsetkach bankowych.

    Dzięki bardzo.