  • 1. Data: 2015-03-13 21:09:18
    Temat: dochody za granica
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    tak tylko dla pewnosci

    rowno z koncem 2013 trace prace w Irlandii i od poczatku 2014
    zaczynam pobierac zasilek, nie mam zadnych innych dochodow w 2014
    roku w Polsce ani w Irlandii, w Polsce spedzam ponad pol roku
    (wracalem w lutym 2014 z rodzina, po 7 latach wiec centrum zyciowe
    do tego momentu mialem tam) skladam zatem zeznanie przeliczajac
    po kursie srednim z dni roboczych poprzedzajacych dzien otrzymywania
    pieniedzy i tyle?

    wychodzi mi jakies 17 tysiecy przychodu (zadnych skladek i kosztow)
    czyli z 3 tysiace podatku, czy poza ulga prorodzinna na mlodego
    da sie cos sensownie odliczyc?

    --
    http://db.org.pl/

  • 2. Data: 2015-03-13 21:18:50
    Temat: Re: dochody za granica
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote in message
    > wychodzi mi jakies 17 tysiecy przychodu (zadnych skladek i kosztow)
    > czyli z 3 tysiace podatku, czy poza ulga prorodzinna na mlodego da sie cos
    > sensownie odliczyc?

    wroc, kwota wolna, czyli 13 tysiecy i 2,5 podatku minus ew. prorodzinna

    --
    http://db.org.pl/

  • 3. Data: 2015-03-14 01:43:14
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    m4rkiz wrote:
> [...]
    >
    > wychodzi mi jakies 17 tysiecy przychodu (zadnych skladek i kosztow)
    > czyli z 3 tysiace podatku, czy poza ulga prorodzinna na mlodego da sie

    moze pomoze

    http://www.podwojneopodatkowanie.pl/jak-rozliczyc-do
    chody-z-irlandii-i/

    napisz do jakich wnioskow doszedles to ci powiem czy dobrze.
    jak do optymistycznych to jestes blisko prawdy.

  • 4. Data: 2015-03-14 02:04:20
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    m4rkiz wrote:
    > "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote in message
    >
    > wroc, kwota wolna, czyli 13 tysiecy i 2,5 podatku minus ew. prorodzinna

    a jeszcze tutaj
    http://www.podatki.ie/2012/04/unikanie-podwojnego-op
    odatkowania-w.html
    sczegolnie ostatni paragraf.

    10% zaoszczedzonego podatku dla mnie. :)

  • 5. Data: 2015-03-15 13:40:43
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message
    > napisz do jakich wnioskow doszedles to ci powiem czy dobrze.
    > jak do optymistycznych to jestes blisko prawdy.

    do optymistycznych, zadzwonie do us dowiedziec sie czy zycza sobie
    pit zerowy

    --
    http://db.org.pl/

  • 6. Data: 2015-03-16 06:24:43
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    m4rkiz wrote:
    > "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message
    >
    > do optymistycznych, zadzwonie do us dowiedziec sie czy zycza sobie
    > pit zerowy

    pytanie podstawowe jest takie

    czy pit sie sklada wtedy kiedy ma sie dochod, czy pit sie sklada wtedy
    kiedy ma sie dochod wymagajcy zaplaty podatku.

    bo ty dochod masz, tyle ze podatek wychodzi zero.

  • 7. Data: 2015-03-16 08:44:51
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 16 Mar 2015 00:24:43 -0500, witek napisał(a):

    > pytanie podstawowe jest takie
    >
    > czy pit sie sklada wtedy kiedy ma sie dochod,

    Tak.

    > czy pit sie sklada wtedy
    > kiedy ma sie dochod wymagajcy zaplaty podatku.

    Nie.