  • 1. Data: 2006-10-18 10:58:42
    Temat: dokumenty w biurze rachunkowym
    Od: blanka<b...@v...pl>

    Świadczę usługi budowlane. Oddaję dokumenty do biura rachunkowego. Wiem, że w
    siedzibie firmy muszę prowadzić dodatkowo rejestr sprzedaży. Jak powinien
    wyglądać, czy może być okrojony do podstawowych wiadomości dot.numeru strony
    rejestru, numeru wpisu, daty i kwoty przychodu. Czy poza rejestrem sprzedaży mam
    obowiązek prowadzić jeszcze inne rejestry?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-10-18 12:32:52
    Temat: Re: dokumenty w biurze rachunkowym
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 18-10-2006 o 12:58:42 <"blanka<blanka28"@vp.pl>> napisał(a):

> [...]
    > rejestru, numeru wpisu, daty i kwoty przychodu. Czy poza rejestrem
    > sprzedaży mam
    > obowiązek prowadzić jeszcze inne rejestry?

    zobacz Rozporządzenie dot. prowadzenia KPiR, tam amsz wszytsko, tak kolo
    par. 8 i par. 30.

  • 3. Data: 2006-10-18 21:04:22
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 18 Oct 2006, blanka wrote:

    > Świadczę usługi budowlane. Oddaję dokumenty do biura rachunkowego. Wiem, że w
    > siedzibie firmy muszę prowadzić dodatkowo rejestr sprzedaży.

    "mało danych".
    Rozporzadzenie pozwala np. VATowcom "zastapic" *ewidencję* sprzedaży
    (oficjalnie to się nazywa ewidencja własnie :) bo jest samodzielna
    "ksiażka" - rejestr zawiera częsć jakiejs ewidencji) ewidencja
    sprzedaży VAT. Pozwala zastapić ewidencję sprzedaży raportem z kasy
    fiskalnej u tych co maja kasę.
    Skad my biedni mamy wiedzieć czy *musisz* prowadzic *dodatkowa*
    ewidencję... :)

    > Czy poza rejestrem sprzedaży mam
    > obowiązek prowadzić jeszcze inne rejestry?

    Z ciekawosci - a ksiażka kontroli to powinna gdzie leżeć?

    pzdr, Gotfryd
    (przepraszam za brak a z kreska i s z kreska - gdzies mi zeżarło
    w oknach klawiaturę z ISO 88**-2)