1. Data: 2004-12-22 09:38:17
Temat:druki NIP-3 do wypełniania na komputerze
Od:ntr_stukacz <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich

Nie znalazłem żadnych druków NIP-3 poza formatem PDF. Chciałbym
wypełnić taki druk np. w Exelu. Czy ktoś wie gdzie mogę coś takiego
ściągnąć na swojego PC-ta.

Dziękuję bardzo za pomoc.

2. Data: 2004-12-22 09:55:33
Temat:Re: druki NIP-3 do wypełniania na komputerze
Od:"Pawel Sikorski" <p...@l...plATAKZETO> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Chciałbym
> wypełnić taki druk np. w Exelu. Czy ktoś wie gdzie mogę coś
Zainteresuj się programem Formularze IPS.

3. Data: 2004-12-22 10:11:19
Od:Andrzej Smereka <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.ips-infor.com.pl/

--
Andrzej Smereka

a...@p...onet.pl

4. Data: 2004-12-22 10:44:58
Od:Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 22 Dec 2004, ntr_stukacz wrote:

>+ Witam wszystkich
>+
>+ Nie znalazłem żadnych druków NIP-3 poza formatem PDF. Chciałbym
>+ wypełnić taki druk np. w Exelu.

...nie wiem czy ktoś zrobił, jak masz chęć to polecam wypluć do
jakiegoś formatu graficznego, "wciągnąć" do excela jako tło
i ładnie poukładać komórki :)
A co do pytania *w temacie* (a nie w poście :)) to może
obejrzysz druki IPS ?

http://pity.pl/druki/

--
pozdrowienia, Gotfryd