  • 1. Data: 2004-12-22 09:38:17
    Temat: druki NIP-3 do wypełniania na komputerze
    Od: ntr_stukacz <n...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich

    Nie znalazłem żadnych druków NIP-3 poza formatem PDF. Chciałbym
    wypełnić taki druk np. w Exelu. Czy ktoś wie gdzie mogę coś takiego
    ściągnąć na swojego PC-ta.

    Dziękuję bardzo za pomoc.

  • 2. Data: 2004-12-22 09:55:33
    Temat: Re: druki NIP-3 do wypełniania na komputerze
    Od: "Pawel Sikorski" <p...@l...plATAKZETO>

> [...]
    > Chciałbym
    > wypełnić taki druk np. w Exelu. Czy ktoś wie gdzie mogę coś
    Zainteresuj się programem Formularze IPS.

  • 3. Data: 2004-12-22 10:11:19
    Od: Andrzej Smereka <a...@p...onet.pl>

    http://www.ips-infor.com.pl/

    --
    Andrzej Smereka

    a...@p...onet.pl

  • 4. Data: 2004-12-22 10:44:58
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 22 Dec 2004, ntr_stukacz wrote:

    >+ Witam wszystkich
    >+
    >+ Nie znalazłem żadnych druków NIP-3 poza formatem PDF. Chciałbym
    >+ wypełnić taki druk np. w Exelu.

    ...nie wiem czy ktoś zrobił, jak masz chęć to polecam wypluć do
    jakiegoś formatu graficznego, "wciągnąć" do excela jako tło
    i ładnie poukładać komórki :)
    A co do pytania *w temacie* (a nie w poście :)) to może
    obejrzysz druki IPS ?

    http://pity.pl/druki/

    --
    pozdrowienia, Gotfryd