  • 1. Data: 2008-03-23 12:44:22
    Temat: dwie prace - dwa adresy U.S. -gdzie złożyc zeznanie
    Od: "gzres" <s...@b...one.pl>

    W ubiegłym roku pracowałem w dwóch firmach. Jedna w inforamcji o uzyskanym
    dochodzie wskazała miejsce złożenia zeznania pod moim stałym adresem
    zameldowania. W drugiej inforamcji podany mam adres zamieszkania
    tymaczasowego i inny właściwy urząd. W którym urzędzie mam złożyć deklaracje
    podatkowa?

    Grzegorz

  • 2. Data: 2008-03-23 15:22:18
    Temat: Re: dwie prace - dwa adresy U.S. -gdzie złożyc zeznanie
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    gzres wrote:
    > W ubieg?ym roku pracowa?em w dwóch firmach. Jedna w inforamcji o uzyskanym
    > dochodzie wskaza?a miejsce z?o?enia zeznania pod moim sta?ym adresem
    > zameldowania. W drugiej inforamcji podany mam adres zamieszkania
    > tymaczasowego i inny w?a?ciwy urz?d. W którym urzedzie mam z?o?yae deklaracje
    > podatkowa?

    miejsce zamieszkania na dzien 31 grudnia 2007.
    Gdzie ostatnio było złożony nip-3? w tym samym US?

  • 3. Data: 2008-03-23 17:39:08
    Od: "gzres" <s...@b...one.pl>

    > miejsce zamieszkania na dzien 31 grudnia 2007.
    > Gdzie ostatnio było złożony nip-3? w tym samym US?

    Nip 3 nie był nigdzie składany (nie było zgłaszane w US czasowe
    zameldowanie) Na 31 grudnia zamieszkiwałem w miejscowości w której mam
    zameldowanie czasowe. W którym urzędzie złożyć zeznanie? Czy trzeba zgłosić
    to w drugim urzedzie?

  • 4. Data: 2008-03-23 19:21:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    gzres napisał(a):

> [...]
    > zameldowanie czasowe. W którym urzędzie złożyć zeznanie? Czy trzeba zgłosić

    No to ładny bajzel zrobiłeś... Dlaczego podałeś w drugiej firmie inny
    urząd skarbowy?

    Bo to przecież przy podpisywaniu umowy ty podajesz w księgowości, gdzie
    mają wysyłać deklaracje i zaliczki...

  • 5. Data: 2008-03-23 19:29:32
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    gzres wrote:
    > U?ytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisa? w wiadomo?ci

    > Nip 3 nie by? nigdzie sk?adany (nie by?o zg?aszane w US czasowe
    > zameldowanie)

    grzywna 1000 zł.

    > Na 31 grudnia zamieszkiwa?em w miejscowo?ci w której mam
    > zameldowanie czasowe. W którym urzedzie z?o?yae zeznanie? Czy trzeba zg?osiae
    > to w drugim urzedzie?

    aha, w ciągu 14 dni od momentu zmiany danych na formularzu NIP-3, czyli
    między innymi adres.

    wysłać pit-37 i nip-3 w jednej kopercie do US w miejscu zamieszkania, a
    potem się modlić, żeby się nie przyczepili.

  • 6. Data: 2008-03-24 10:26:12
    Od: "gzres" <s...@b...one.pl>

    Pójdę jutro do Skarbówki i zapytam co z tym zrobic. Nie powiem trochę się
    zmartwiłem :-(
    Pozdrawiam serdecznie i wesołych Świąt życzę

  • 7. Data: 2008-03-24 11:04:13
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    Dnia 23.03.2008 witek <w...@g...pl.invalid> napisał/a:

    [...]

    > aha, w ciągu 14 dni od momentu zmiany danych na formularzu NIP-3, czyli
    > między innymi adres.

    14 dni to chyba dotyczy VATowców? AFAIK pozostali mają 30 dni.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 8. Data: 2008-03-24 14:15:27
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Wojciech Bancer wrote:
    > Dnia 23.03.2008 witek <w...@g...pl.invalid> napisał/a:
    >
    > [...]
    >
    > 14 dni to chyba dotyczy VATowców? AFAIK pozostali mają 30 dni.

    racja