  • 1. Data: 2007-11-29 19:19:31
    Temat: dzialnosc+etat+dzielo
    Od: "cieply" <m...@p...onet.pl>

    witam

    prowaqdze jednoosobowa dzialalnosc, jestem zatrudniony na etat a dodatkowo mam
    stale umowy o dzielo z jeszcze innym pracodawca. w jaki sposob mam sie
    rozliczyc? wypelniam jakis jeden konkretny pit dla wszystkiego? do kiedy mam
    czas na rozliczenie roku?

    pozdr

    mat

  • 2. Data: 2007-11-29 21:31:55
    Temat: Re: dzialnosc+etat+dzielo
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "cieply" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > stale umowy o dzielo z jeszcze innym pracodawca. w jaki sposob mam sie
    > rozliczyc? wypelniam jakis jeden konkretny pit dla wszystkiego? do kiedy

    Zalezy jaka forme opodoatkowania dla DG wybrales. Jesli podatek progresywny
    (co przy takiej mnogosci zrodel przychodu nie jest IMHO rozsadnym wyjsciem),
    to wszystko rozliczasz na jednym PIT'cie 36. Jesli liniowka, to na PIT 36L
    rozliczasz DG a na PIT-37 reszte. Jesli ryczalt, to na PIT-28 go rozliczasz
    do konca stycznia a prace i dziela na PIT-37 normalnie.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2007-11-30 07:53:20
    Od: "cieply" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > rozliczasz DG a na PIT-37 reszte. Jesli ryczalt, to na PIT-28 go rozliczasz
    > do konca stycznia a prace i dziela na PIT-37 normalnie.

    wybralem progresywny, bo mam duzo odliczen;). progu nie przekrocze. jeszcze
    jedno|: do kiedy pracodawca musi mi dac pity i do kiedy musze zlozyc moj 36?

    pozdr

  • 4. Data: 2007-11-30 08:52:00
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > wybralem progresywny, bo mam duzo odliczen;). progu nie przekrocze.
    > jeszcze
    > jedno|: do kiedy pracodawca musi mi dac pity i do kiedy musze zlozyc moj
    > 36?

    Pracodawca chyba do konca stycznia. Zamawiajacy do konca lutego.
    PIT-36 skladasz do konca kwietnia.

    Pozdrawiam
    SDD