  • 1. Data: 2008-02-17 07:59:54
    Temat: e-deklaracje
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Zna ktoś może oprogramowanie finansowo-księgowe w którym
    zaimplementowało albo w najbliższym czasie będzie się implementować
    e-deklaracje?

    Zważywszy na fakt że e-deklaracja to tak naprawdę plik xml którego
    specyfikacja jest podana do publicznej wiadomości nie powinien być to
    duży problem.
    Ale na razie nie trafiłam na firmę które by się chwaliła możliwością
    wysyłania e-deklaracji wprost z systemu f-k.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 2. Data: 2008-02-17 09:42:50
    Temat: Re: e-deklaracje
    Od: elgamal <e...@e...com>

    Dnia Sun, 17 Feb 2008 08:59:54 +0100, Maddy napisał(a):

> [...]
    > Ale na razie nie trafiłam na firmę które by się chwaliła możliwością
    > wysyłania e-deklaracji wprost z systemu f-k.

    r2księga - generuje ale nie wysyła, bo...
    http://80.53.206.34/~form/viewtopic.php?t=507

  • 3. Data: 2008-02-21 13:14:37
    Od: "b...@g...com" <b...@g...com>

    On 17 Lut, 08:59, Maddy <m...@e...com.pl> wrote:

    > Ale na razie nie trafiłam na firmę które by się chwaliła możliwością
    > wysyłania e-deklaracji wprost z systemu f-k.

    Twórca tax machine obiecał przyjrzeć się temu.