  • 1. Data: 2015-01-27 17:05:25
    Temat: eDeklaracje MF dla osoby prawnej?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W edeklaracjach z MF nie umiem przekliknąć z osoby fizycznej na prawną,
    a termin 4r się zbliża :( Czy ktoś z Was wysyłał może dla osoby prawnej
    pit 4R?

  • 2. Data: 2015-01-27 22:15:41
    Temat: Re: eDeklaracje MF dla osoby prawnej?
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    >W edeklaracjach z MF nie umiem przekliknąć z osoby fizycznej na prawną, a
    >termin 4r się zbliża :( Czy ktoś z Was wysyłał może dla osoby prawnej pit
    >4R?

    Tabelka:
    http://www.finanse.mf.gov.pl/systemy-informatyczne/e
    -deklaracje/formularze/pit
    pit-4R z tabelki:
    http://www.finanse.mf.gov.pl/documents/766655/148181
    0/PIT-4R(5)_v1-0E.pdf

  • 3. Data: 2015-01-28 06:48:11
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 27.01.2015 o 22:15, ikarek pisze:
    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w
> [...]

    no e-deklaracje odpalają właśnie ten pit... Sam PDF też znalazłem, ale
    to nic nie daje, bo to trzeba wysłać elektronicznie... Wiele osób
    prawnych kupuje komercyjny soft, ale to małe stowarzyszenie i
    myśleliśmy, że można przyoszczędzić wklepując ręcznie do e-deklaracji,
    ale Osoba Fizyczna jest zaptaszkowana na sztywno, nie tak jak w tym PDFie.

  • 4. Data: 2015-01-28 12:24:26
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

> [...]
    > przyoszczędzić wklepując ręcznie do e-deklaracji, ale Osoba Fizyczna jest
    > zaptaszkowana na sztywno, nie tak jak w tym PDFie.

    Wydaje mi się, że nie i trzeba podpisywać, a w tym "standalone" programie
    nie da się rozliczyć osoby prawnej (ale głowy za te twierdzenia nie dam).

  • 5. Data: 2015-01-28 12:37:14
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    ... i jeszcze, jak będziesz to robić sam przez pdf - na status
    200 możliwość pobrania UPO czeka się czasem do 24 godzin;
    poza tym odświeżenie statusu po wyborze pozycji z listy polega
    na załadowaniu innego formularza pdf i przy starej przeglądarce/
    braku aktualnego plugina do pdf - się nie powiedzie.

  • 6. Data: 2015-01-28 20:15:00
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 28.01.2015 o 12:37, ikarek pisze:
> [...]
    > na załadowaniu innego formularza pdf i przy starej przeglądarce/
    > braku aktualnego plugina do pdf - się nie powiedzie.

    Chyba czegoś nie rozumiem :( Jak mam to wysłać niby?

  • 7. Data: 2015-01-28 20:54:05
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    > Chyba czegoś nie rozumiem :( Jak mam to wysłać niby?

    Poczytaj po prostu instrukcję, tam wszystko jest.
    W największym skrócie - po wpisaniu danych do formularza
    i sprawdzeniu poprawności, kliksz z prawej strony okna na
    Extended/Rozszerzone (dotyczy najnowszej wersji adobe readera),
    potem e-deklaracje, podpisz i wyślij. Potem cały czas kliksz "dalej",
    po drodze wybierasz swój podpis elektroniczny i wysyłasz.
    Jak się pojawi błąd braku uprawnień, klikasz żółty pasek u góry
    okna i zezwalasz, na co tam chce.

    Potem sprawdzasz status i czekasz na "200", który oznacza,
    że wszystko jest ok i można drukować potwierdzenie. Wysłałem
    jak narazie 3 pity i zawsze najpierw miałem status 302, a dopiero
    na drugi dzień 200.