  • 1. Data: 2006-04-21 14:53:26
    Temat: egzamin doradca podatkowy testy kazusy supermemo
    Od: "L" <k...@y...com>

    Chcesz sie nauczyc 1270 pytan do egzaminu na Doradce Podatkowego ?

    Oferuje:

    - rozwiazane najnowsze testy z podaniem pelnej podstawy prawnej
    w wersji PDF za 25 PLN
    - odpowiedzi na kazusy egzaminacyjne za 45 PLN
    - kolekcje bazy wiedzy w formacie Supermemo ułatwiająca nauczenie się
    wszystkich testów na egzamin na Doradcę Podatkowego za 80 PLN

    O mnie świadczą opinie na Swistak.pl, Allegro.pl i ebay.pl - ZADNEJ OCENY
    NEGATYWNEJ A NA ALLEGRO PONAD 125 TRANSAKCJI !!!
    Co do skuteczności zdawania kilka dni temu dostałem SMS-a o ponizszej treści:

    "Zdany egzamin pisemny na doradce, 94% z testu i 90% ze skargi do WSA. Teraz
    tylko ustny:) Jeszcze raz dzieki za pomoc i pozdrawiam JC"

    CO ZAWIERA KOLEKCJA PYTAN TESTOWYCH?
    ====================================
    Zawiera odpowiedzi na pytania zgodne z lista opublikowana 23 lutego 2006 -
    CZYLI NAJNOWSZE NA STRONIE MINISTERSTWA FINANSÓW,obowiazujace na egzaminie w
    kwietniu 2006

    Wersja w PDF zawiera pelna podstawe prawna - konkretny artykul by KAZDY mogl
    sie przekonac osobiscie ze odpowiedz podana przeze mnie jest prawidlowa

    Z JAKIM SUPERMEMO DZIALA KOLEKCJA ?
    ===================================
    Baza ta dziala z wszystkimi wersjami Supermemo - 98,2000,2002,2004

    Najnowsza wersja programu Supermemo 2004 jest do nabycia na stronie
    www.supermemo.pl
    Na oficjalnej stronie dostepna jest tez calkowicie bezplatna wersja Supermemo
    98, ktora doskonale wspoldziala z oferowana przeze mnie kolekcja.

    A jezeli nie widac roznicy - to po przeplacac ?:)

    DLACZEGO NAUKA METODA SUPERMEMO JEST LEPSZA ?
    KUPUJESZ SPECJALNĄ BAZE DANYCH UŁATWIAJĄCĄ NAUKĘ

    Baza danych jest oparta na systemie Supermemo, który wspomaga proces
    zapamiętywania poprzez tworzenie algorytmu Twojego "zapominania".

    Na podstawie twoich odpowiedzi na poszczególne pytania tworzy harmonogram
    przypomnień, szczególnie często przypomina te pytania, z którymi miałeś
    najwięcej problemów !

    Nie musisz ślęczeć nad książkami - wystarczy przez 2 tygodnie codziennie
    rozwiązywać testy za pomoca Supermemo przez 1,5 godziny

    a GWARANTUJĘ że zdasz część testową !

    CHCE ZOBACZYC JAKIES TESTY
    ====================================
    Testy jak dziala Supermemo są tu:
    http://www.chip.pl/arts/archiwum/kts/printversion/pr
    intversion_68913.html
    http://www.supermemo.com/english/summary.htm

    Rewelacyjne wymagania sprzętowe:
    Procesor Pentium do 133 MHz
    8 MB RAM
    Windows 95, 98,2000. Windows ME, Windows XP
    Około 15 MB wolnego miejsca
    Grafika 640 x 480, VGA
    CD ROM

    CHCIALBYM NAJPIERW ZOBACZYC CZY MI SIE SPODOBA
    Na maila wysylam ZA DARMO wersje demo w ktorej mozna zapoznac sie z oferowanymi
    przeze mnie materialami i zobaczyc jak bardzo sa profesjonalnie przygotowane i
    skuteczne

    Napisz:
    k...@y...com

    PRAWA AUTORSKIE:
    ================
    Oferowana przeze mnie kolekcja baz danych jest wylacznie mojego autorstwa.

    Znak towarowy oraz technologia Supermemo sa wlasnoscia firmy Supermemo
    World ul.R. Maya 61

    KONTAKT
    =======
    Moj nick na www.allegro.pl - LuckyLukeZeglarz