  • 1. Data: 2008-11-25 18:25:54
    Temat: egzekucja mimo zaplaty naleznosci
    Od: bokomaru <b...@z...com>

    US mnie dzis zapienil.
    mialem nie zaplacony vat z 2 kwartalu, kontrahenci mi nie placili - taka
    branza.
    zaplacilem go 6 pazdziernika z odsetkami. osmego przyszlo upomnienie,
    zebym zaplacil, uznalem ze zaplacilem zanim US mnie upomnial,
    zapomnialem o temacie.
    dzisiaj dostalem pismo od komornika o zajeciu konta bankowego (+
    siedemset kosztow egzekucji). wiem, ze musze zaskarzyc to pismo, ale w
    glowie mi sie nie miesci, zeby najpierw US nie sprawdzil, czy nie
    zaplacilem (skoro mnie wzywal do zaplaty), a potem komoras...
    to jakas nowa, swiecka tradycja, czy jak?
    --
    bartek

  • 2. Data: 2008-11-26 08:27:12
    Temat: Re: egzekucja mimo zaplaty naleznosci
    Od: "Regand" <r...@w...pl>

    Uzytkownik "bokomaru" <b...@z...com> napisal w wiadomosci

  • 3. Data: 2008-11-30 15:51:47
    Od: "Piter" <s...@n...pl>

    Najpierw dzwon do ksiegowosci us i tam opieprz babke która wystawila tytul
    wykonawczy z zadaniem wycofania tytulu i odblokowania rachunku.
    jezeli to nie poskutkuje to masz 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia o
    zajeciu rachunku wraz z odpisem tytulu wykonawczego na wniesienie tzw.
    zarzutów na prowadzone postepowanie egzekucyjne gdzie za podstawe podaj
    nieistnienie obowiazku (podstawe zarzutów masz wymieniona na 2 stronie
    tytulu wykonawczego)
    jak by to nie poskutkowalo to przysluguje ci takze skarga na czynnosci
    egzekutora (komornika) która wnosisz w terminie 14 dni od dnia dokonania
    czynnosci (czyli zajecia rachunku) do Izby skarbowej
    pozdro

  • 4. Data: 2008-11-30 22:32:43
    Od: bokomaru <b...@z...com>

    Piter wrote:
    > Najpierw dzwon do ksiegowosci us i tam opieprz babke która wystawila tytul
    > wykonawczy

    juz sie wyjasnilo. kasa trafila na inne konto, zdjeli tytul, koszty
    upomnienia i komornicze umorzyli.

    --
    bartek