  • 1. Data: 2005-01-28 14:16:29
    Temat: f vat bez podpisu
    Od: "Daro" <D...@o...pl>

    Witam!

    Nie wystawiam za wiele faktur, ale kilka zdarzylo mi sie wystawic, mam jedna taka
    za ktora zostalo zaplacone owszem, ale nie zostala podpisana przez odbiorce, uplynelo
    juz sporo czasu, i nie wiem co mam z taka faktura zrobic, czy ja anulowac a towar
    rozpisac w sprzedazy paragonowej ?

    Wyslalem oryginal i kopie oczywiscie do podpisu.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-01-28 14:49:30
    Temat: Re: f vat bez podpisu
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Daro napisał:

> [...]
    > zrobic, czy ja anulowac a towar rozpisac w sprzedazy paragonowej ?
    >
    > Wyslalem oryginal i kopie oczywiscie do podpisu.

    Pytanie za sto punktów:
    Fatura została wystawiona
    a) przed 1 maja 2004
    b) po pierwszym maja 2004

    Jeżeli a) to zastanów sie, co Ci grozi za brak podpisanej kopii faktury
    spzredazy w sytuacji gdy transakcja została wykazana w rejestrach i
    ujeta do celów VAT i podatku dochodowego? Bo mysmy tu na grupie parę
    razy debatowali i nikt żadnej sankcji nie znalazł.
    Jeżeli b) to od 1 maja nie ma obowiązku podpisywania faktyr VAT w ogóle.
    Wystawca tez nie musi.

    Generalnie - podpis nabywcy który odebrał towar i zapłacil to jest coś
    bez czego mozna zyc długo i szczęśliwie ;-)

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl