  • 1. Data: 2019-03-18 21:44:28
    Temat: faktura na podstawie paragonu.
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Jak to jest z możliwością wystawienia/otrzymania faktury na podstawie
    paragonu?
    Gdzieniegdzie można przeczytać o projektowanej zmianie w ustawie o vat,
    że będzie to możliwe tylko dla paragonu z NIPem.
    Ale nigddzie nie widziałem, żeby te przepisy weszły.
    Ktoś mądry poratuje?
    KJ

    Q: What's the difference betweeen USL and the Graf Zeppelin?
    A: The Graf Zeppelin represented cutting edge technology for its time.

  • 2. Data: 2019-03-19 08:15:22
    Temat: Re: faktura na podstawie paragonu.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-03-18 o 21:44, Kamil Jońca pisze:

> [...]
    > że będzie to możliwe tylko dla paragonu z NIPem.
    > Ale nigddzie nie widziałem, żeby te przepisy weszły.

    Pierwszy lepszy wynik z google, mądrego do tego nie trzeba:

    https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/-nip-nabywcy-na-pa
    ragonie-a-faktura-do-paragonu-warto-wiedziec

    --
    Liwiusz