  • 1. Data: 2007-10-28 17:23:49
    Temat: faktura vat dla zagranicznej firmy
    Od: "Krzysiek" <s...@k...onet.pl>

    prowadze 1-no osobowa firme i jestem vatowcem

    Poprosila mnie ostatnio jedna firma z Wielkiej Brytanii
    o wykonanie uslug i dostarczenie sprzętu do polskiej firmy,
    znadujacej sie w Polsce (czyli w skrocie - zostalem podwykonawcą)

    Fakture w tym przypadku mam wystawic na firme z Wielkiej Brytanii

    i tutaj moje pytanie (bo to moje pierwsze doswiadczenie z zagraniczna firma)

    - jak naliczam VAT (tak samo jak w przypadku firm polskich ?) ?
    - w jakim jezyku wystawiam fakture

    pozdrawiam
    Krzysiek