  • 1. Data: 2003-02-03 21:28:33
    Temat: faktura za telefon a data rozpoczecia dzialanosci
    Od: " Michal" <p...@g...pl>

    Witam :)

    Prywatny telefon komorkowy przerejstrowalem na moja DG.
    Na poczatku marca otrzymam fakture wystawiona za okres 6 lutego - 6 marca.

    Od kiedy musze byc zarejestrowany w US+ZUS zeby moc odliczyc sobie VAT i
    rozmowy?

    pozdrawiam
    Michal

  • 2. Data: 2003-02-03 21:54:28
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    ###----- w odpowiedzi na list od Michal -----###
> [...]
    >
    > Od kiedy musze byc zarejestrowany w US+ZUS zeby moc odliczyc sobie VAT i

    na chłopski rozum to od 06 lutego musisz prowadzić działalność, a
    jeszcze lepiej od 5 - żeby nie powiedzieli, że może jakąś rozmowę
    zacząłeś przed północą i nie była związana z działalnością ;-)

    hADeSik

    podstawy: http://www.zus.4un.pl | http://www.podatki.4un.pl
    http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...

  • 3. Data: 2003-02-04 10:09:35
    Od: " Michal" <p...@g...pl>

    Witam :)

    hADeSik <h...@h...sru> napisał(a):
    > na chłopski rozum to od 06 lutego musisz prowadzić działalność, a
    > jeszcze lepiej od 5 - żeby nie powiedzieli, że może jakąś rozmowę
    > zacząłeś przed północą i nie była związana z działalnością ;-)

    sek w tym ze wlasnie nie chodzi mi o dzialnosc a o rejestracje do US i ZUSu
    dzialanosc mam zgloszona juz od listopada.

    dalej: czy cos poza prostym rozumowaniem decyduje o tym kiedy DG musi byc
    zarejestrowana w US zeby grzecznie wystawic fakture? Zalezy mi zeby zaplacic
    jak najmniej zusu ale nie chce juz na poczatek podpasc jakims urzednikom.