  • 1. Data: 2008-04-02 12:59:43
    Temat: faktury drukowane on line
    Od: \"@ <""wektor( \"@ )E-WEKTOR.COM">

    "Rozumiemy, że Pana obawy dotyczą faktur online otrzymanych za
    pośrednictwem
    strony Podsumowanie płatności na Państwa koncie AdWords, które mogą być
    nieważne z powodu braku stempla lub oryginału podpisu. Uprzejmie Pana
    informujemy, że podpisy ani stemple nie są wymagane w przypadku faktur
    online wystawianych przez Google Ireland Ltd. za reklamy w programie
    AdWords.

    Gwarantujemy, że nasze faktury online spełniają wszystkie wymagania w
    zakresie faktur wystawianych w państwach Unii Europejskiej. Faktury online
    wystawiane w ramach programu AdWords są zgodne z Artykułem 226 Dyrektywy
    2006/112/WE, obowiązującej dyrektywy w sprawie wspólnego systemu podatku od
    wartości dodanej, który określa formalne wymogi dla faktur VAT.
    Postanowienia niniejszego artykułu zostały włączone do przepisów
    dotyczących
    podatku VAT w Polsce. Prosimy o zapoznanie się z Rozporządzeniem z dnia 25
    maja 2005 r. Dz. U. nr 95, poz. 798 krajowych przepisów.

    Zapewniamy Pana, że wydruk faktury online jest ważnym dokumentem,
    honorowanym przez władze skarbowe w Polsce."

    Zapewniać to sobie mogą, a prawda wiadomo jest taka, że jeśli jest to
    wydrukowane na mojej drukarce to dla władz skarbowych w Polsce jest to
    kopia
    a nie oryginał.

    Marcin

    Faktur

  • 2. Data: 2008-04-02 13:35:02
    Temat: Re: faktury drukowane on line
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik ""@" <""wektor( \"@ )E-WEKTOR.COM"> napisał w wiadomości news:

    > Zapewniać to sobie mogą, a prawda wiadomo jest taka, że jeśli jest to
    > wydrukowane na mojej drukarce to dla władz skarbowych w Polsce jest to
    > kopia
    > a nie oryginał.

    Nieprawda.
    Drukarka nie ma tu nic do rzeczy.
    Raczej to kto drukuje.
    Ale i to pewnie jest do zwalczenia, jeśliby mieć upoważnienie wystawcy do
    drukowania faktur w jego imieniu.

  • 3. Data: 2008-04-02 13:43:28
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    "@ pisze:
> [...]
    >

    > Zapewniać to sobie mogą, a prawda wiadomo jest taka, że jeśli jest to
    > wydrukowane na mojej drukarce to dla władz skarbowych w Polsce jest to

    A tam jest VAT do odliczenia?
    Bo problem "nieoryginalnych" faktur dotyczy tylko kwestii odliczenia VAT
    u nabywcy.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 4. Data: 2008-04-02 14:10:07
    Od: <s...@a...pl>

    > A tam jest VAT do odliczenia?
    > Bo problem "nieoryginalnych" faktur dotyczy tylko kwestii odliczenia VAT u
    > nabywcy.

    A poza tym znacie ustawodastwo Irlandzkie? Bo google chyba tam wystawia
    swoje faktury. Może tam jest "normlanie": występuje pojecie egzemplarza i
    nie ma znaczenia, kto drukuje.