  • 1. Data: 2008-02-06 13:18:56
    Temat: faq tej grupy
    Od: mackkok <s...@p...com>

    Szukałem faq tej grupy ale nie udalo sie znalesc. od czegos zaczac swoja
    edukacje w dziedzinie podatkow, ulg, ogolnie relacji podmiot-panstwo na
    gruncie prowadzenia działalnosci gospodarczej i prywatnego rozliczania
    sie z US?

    Pozdrawiam
    Maciej

  • 2. Data: 2008-02-06 13:20:19
    Temat: Re: faq tej grupy
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-02-06, mackkok <s...@p...com> wrote:
> [...]
    > edukacje w dziedzinie podatkow, ulg, ogolnie relacji podmiot-panstwo na
    > gruncie prowadzenia działalnosci gospodarczej i prywatnego rozliczania

    1. Przeczytać właściwe ustawy i rozporządzenia.
    2. Przeczytać archiwum min. jakieś 4k postów z tej grupy. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2008-02-06 13:22:40
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 06-02-2008 o 14:18:56 mackkok <s...@p...com> napisał(a):

> [...]
    > edukacje w dziedzinie podatkow, ulg, ogolnie relacji podmiot-panstwo na
    > gruncie prowadzenia działalnosci gospodarczej i prywatnego rozliczania

    http://www.revenue.ie/ ;)

    pozdr,
    tommyz

  • 4. Data: 2008-02-06 13:57:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 6 Feb 2008, mackkok wrote:

    > Szukałem faq tej grupy ale nie udalo sie znalesc.

    Nie ma.
    Kilka lat temu był ktoś ambitny, ale *bardzo* szybko mu przeszło.

> [...]
    > gruncie prowadzenia działalnosci gospodarczej i prywatnego rozliczania sie z

    Już Ci napisali ;)
    I to nie żart: po tych 4000 postów mniej więcej wiesz czego nie wiesz
    oraz (mniej więcej) co się jak nazywa, co ułatwia dalsze przekopywanie
    się.
    Oczywiście nie trzeba żywcem czytać wszystkiego włącznie z postami
    bokuna (czy jak on się pisze), można gugla selektywnie popychać
    w wyszukowaniu różnych słów i pamiętać że np. nie ma sensu czytać
    treści o VAT sprzed 2004 roku itp. ("duże nowelizacje").

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2008-02-06 15:29:19
    Od: " mackkok" <m...@g...pl>

    t...@o...pl <t...@o...pl> napisał(a):

    Dziekuję za informacje. przyda się odrobina cierpliwości w tej nauce.
    pomyślalem jeszcze o regularnym czytaniu, np http://podatki.pl/ Tam też
    powinny byc ciekawe informacje.

    > http://www.revenue.ie/ ;)

    "First of all, welcome to the tax system. Revenue will try to make it as easy
    as possible for you to understand your entitlements and obligations."

    Podoba mi się wyspiarskie podejscie do petenta ;)

    swoją drogą anglicy też powinni mieć coś takiego.. w mojej sytuacji bedzie to
    odpowiedniejsze żródło.

    Pozdrawiam
    Maciej