1. Data: 2010-01-23 13:02:50
Temat:[giif] Wortal szkoleniowy
Od:Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zostawiam dla potomności:

http://www.giif.wortalszkoleniowy.pl/

- można tam sobie odbyć szkolenie z przeciwdziałania praniu brudnych
pieniędzy.
A to w związku z nowelizacją stosownej ustawy, która rozszerzyła katalog
podmiotów
zobowiązanych do zachowania obywatelskiej czujności.

Obycie szkolenia rzekomo wypełnia ustawowe zobowiązanie do pogłębiania
świadomości
w zakresie wykrywania "praczy", w związku z tym może komuś oszczędzi to
wydatków
na szkolenia np. w dworku pod Łańcutem.

--
Tomasz Zieliński

2. Data: 2010-01-27 16:45:29
Temat:Re: [giif] Wortal szkoleniowy
Od:Ranger <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek pisze:
> [...]
> świadomości
> w zakresie wykrywania "praczy", w związku z tym może komuś oszczędzi to

posłuchajcie go - agent Tomek wie co mówi ;)
były takie dwie co nie posłuchały i... ;)