  • 1. Data: 2002-03-12 16:38:45
    Temat: gry playstation ?
    Od: "sphinx" <j...@p...onet.pl>

    Witam Grupowiczów!
    znajomy planuje założyć kafejkę internetową i chciałby także umieścić w niej
    kilka konsol do gry playstation czy wie ktoś jakie są ograniczenia i czy
    wogóle można coś takiego zrobić (czy nie kwalifikuje się ta np. jak cos
    podobnego do gier hazardowych itp.)
    ja niestety jestem "zielony" w tym temacie
    z góry dziękuję za pomoc
    --
    pozdrawiam
    Jarek [sphinx]

  • 2. Data: 2002-03-13 09:12:46
    Temat: Re: gry playstation ?
    Od: s...@s...pl (Sławomir Dąbrowski)

    On Tue, 12 Mar 2002 17:38:45 +0100, "sphinx" <j...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    >podobnego do gier hazardowych itp.)
    >ja niestety jestem "zielony" w tym temacie

    Wydaje mi się, że w tej chwili może to podapadać pod grę losową.
    Najlepiej wejdź na www.sejm.gov.pl, rzuć wyszukiwarce "ustawa o grach
    losowych" i sobie poczytaj.

    Sławomir Dąbrowski

  • 3. Data: 2002-03-14 11:32:11
    Od: "Piotr Trocewicz" <t...@c...net.pl>

    Z tego co się orientuję w temacie to konsola Playstation jest przeznaczona
    wyłącznie do użytku domowego
    tak samo jak i gry więc zarobkować za jej pomocą nie można. Swego czasu na
    Nintendo 64 były próby
    sprzedaży gierek z licencją do wypożyczania. Najlepiej informacje
    potwierdzić u źródła czyli Sony Poland.

    Pozdrawiam,
    Piotrek