  • 1. Data: 2016-09-16 16:10:38
    Temat: herbata z cukrem
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    sprawa glosna od paru dni
    http://www.fakt.pl/pieniadze/prawo/handel-cukrem-wyl
    udzenie-podatku-vat-na-36-milionow-zlotych/jrk65mx

    Firmy "wyludzaly" vat rozdzielajac cukier od herbaty.

    Czy ja sie myle, czy to powinno byc "przezroczyste" dla budzetu,
    jednej zwraca, inna placi.

    Tylko pewnie ktoras inna nie placila.

    J.

  • 2. Data: 2016-09-16 22:52:06
    Temat: Re: herbata z cukrem
    Od: Donkey Kong <d...@k...com>

    J.F. wrote:
> [...]
    >

    > Firmy "wyludzaly" vat rozdzielajac cukier od herbaty.
    >
    > Czy ja sie myle, czy to powinno byc "przezroczyste" dla budzetu, jednej

    Ważne jest to, że taki "wyłudzacz" na grube miliony ma sztaby prawników.

    A taka kwiaciarka, co ma roczny obrót setną jak nie wielotysięczną tego
    co wyłudzacze, jest bardzo dobrym celem. Bo nie ma sztabu prawników.

    Tak, ciesze się, że jakąś karuzelę przydybano...

    --

    Mr Kong, Donkey Kong.

  • 3. Data: 2016-09-21 22:14:03
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu piątek, 16 września 2016 22:52:05 UTC+2 użytkownik Donkey Kong napisał:
> [...]
    > co wyłudzacze, jest bardzo dobrym celem. Bo nie ma sztabu prawników.
    >
    > Tak, ciesze się, że jakąś karuzelę przydybano...

    Jest sobie sklep odzieżowy w centrum handlowym w dobrym miejscu.
    Obok jest fontanna więc czesto jestem z dzieciakami.
    Dzieci się bawią a ja patrzę.
    I nigdy w tym sklepie nie widziałem klienta wychodzącego z zakupami.
    A może raz czy dwa cżłowieka wogóle.
    Fakt że ceny z kosmosu > 1kzł ale to wszystkiego nie tłuamczy.
    Pytanie ile jest takich miejsc?

  • 4. Data: 2016-09-22 15:09:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    napisał:

> [...]
    >A może raz czy dwa cżłowieka wogóle.
    >Fakt że ceny z kosmosu > 1kzł ale to wszystkiego nie tłuamczy.

    Cala masa - chocby sporo sasiednich sklepikow w tym centrum.
    Tez tak czasem patrze - ceny wysokie, a klientow nie widac.

    Ale ... przy takich cenach moze im wystarcza jeden klient dziennie ?
    Albo w weekend maja 10 klientow..

    Bo chyba nie podejrzewasz jakiegos przekretu ?

    J.