  • 1. Data: 2003-12-29 22:14:58
    Temat: i znowu ta ulga budowlana
    Od: "cichutka" <j...@o...pl>

    Witam Wszystkich Grupowiczów! Mam wątpliwości co do "dużej ulgi
    budowlanej". Budowę rozpoczęłam w 2001 r. tak więc ulgę powoli
    wykorzystuję. Wiem, że nie wykorzystam jej w pełni. Stąd moje pytanie - do
    kiedy mogę korzystać z "dużej ulgi budowlanej" ? Do końca 2003r. czy raczej
    do końca 2004r. Czy musze kupić materiały jeszcze w 2003r., czy mogę
    dokupować przez cały 2004 rok, przedstawiając rachunki w rozliczeniu w 2005
    roku. Będę bardzo wdzięczna za wskazówki .
    Jagoda