  • 1. Data: 2008-02-06 21:58:57
    Temat: ile dni pracujących w 2007 roku
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    mam pytanie a to chyba najlepsza grupa do zadania tego pytania

    Ile było dni pracujących odliczając soboty niedziele i święta w 2007 roku?

    Czy może ktoś to liczył ?

    --
    pawełj

  • 2. Data: 2008-02-06 22:01:53
    Temat: Re: ile dni pracujących w 2007 roku
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Użytkownik "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:fodauo$9ie$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > mam pytanie a to chyba najlepsza grupa do zadania tego pytania
    > Ile było dni pracujących odliczając soboty niedziele i święta w 2007
    roku?
    > Czy może ktoś to liczył ?

    To proste, wskaźnik ekwiwalentu za tamten rok wynosił 21. Czyli
    przeciętnie każdy miesiac w roku miał 21 dni roboczych, a to daje
    21*12=252 dni pracujące ;)

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 3. Data: 2008-02-07 12:13:51
    Od: "GP" <g...@w...pl>

    Spróbuj w Excelu - tam sa funkcje zliczające różne okresy czasowe. Jest też
    jakaś dotycząca dni pracujących, ale nie pamiętam dokładnie która.
    Pozdr. Graszka

  • 4. Data: 2008-02-07 12:24:35
    Od: "GP" <g...@w...pl>

    J.w. - to funkcja WORKDAY.

  • 5. Data: 2008-02-07 14:43:43
    Od: karas <f...@o...pl>

    GP pisze:
    > Spróbuj w Excelu - tam sa funkcje zliczające różne okresy czasowe. Jest też
    > jakaś dotycząca dni pracujących, ale nie pamiętam dokładnie która.
    > Pozdr. Graszka

    a może prościej bedzie !
    http://prawo-pracy.pl/drukuj-artykul-155.html

    pozdrawiam