1. Data: 2003-02-03 21:41:59
Temat:ile wynosza odsetki od zaleglosci podatkowych?
Od:v...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

2. Data: 2003-02-03 21:55:13
Od:hADeSik <h...@h...sru> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2003-02-03 22:38:05
Od:"Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sark

4. Data: 2003-02-04 01:01:46
Od:hADeSik <h...@h...sru> szukaj wiadomości tego autora

###----- w odpowiedzi na list od Sark -----###
>>>obecnie..?
>>
>>17% od 30 stycznia - patrz stopka.
>

> A od 1 lutego 2003 r wynoszą 13%

pytanie było o zaległości podatkowe, a nie odsetki ustawowe - bo to o
tych piszesz ;-)

hADeSik

podstawy: http://www.zus.4un.pl | http://www.podatki.4un.pl
http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...

5. Data: 2003-02-04 03:20:38
Od:"Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "hADeSik" <h...@h...sru> napisał w wiadomości
> ###----- w odpowiedzi na list od Sark -----###

> pytanie było o zaległości podatkowe, a nie odsetki ustawowe - bo to o
> tych piszesz ;-)

Oj zgadza się, ja o ustawowych, sorry :)

Sark

6. Data: 2003-02-04 12:27:13
Od:"j23" <w...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> pytanie było o zaległości podatkowe, a nie odsetki ustawowe - bo to o
> tych piszesz ;-)

Swoja droga, to dochodzi do paranoi. Zamiast brac kredyt na zakup czegos
lepiej wziasc z odroczonym terminem platnosci i nie placic. Taniej, bo
kredyty sa od 16% w gore, a tu tylko 13%.

7. Data: 2003-02-04 12:37:32
Od:Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik j23 napisał:

> Swoja droga, to dochodzi do paranoi. Zamiast brac kredyt na zakup czegos
> lepiej wziasc z odroczonym terminem platnosci i nie placic. Taniej, bo
> kredyty sa od 16% w gore, a tu tylko 13%.

Hmm... ja mam linie kredytowa w PKO BP na 11,5%.
Zmień bank :-)

Maddy

--
Magdalena "Maddy" Wołoszyk
m...@e...com.pl

8. Data: 2003-02-04 13:33:56
Od:"j23" <w...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmm... ja mam linie kredytowa w PKO BP na 11,5%.
> Zmień bank :-)

To jest oprocentowanie efektywne. Dolicz do tego prowizje za przeznanie
linii kredytowej, opłaty za prowadzenie rachunki, itp.

A tak w ogole, kredyt, a linia kredytowa, to sa rozne pojecia.

9. Data: 2003-02-04 16:03:33
Od:v...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> A od 1 lutego 2003 r wynoszą 13%

ale ustawowe, a nie od zaleglosci podatkowych - mylisz dwie rzeczy

10. Data: 2003-02-04 17:20:24
Od:"Robert Tomasik" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesz, pytanie było o odsetki od zobowiązań podatkowych. Raczej trudno jest
zakupić podatek, szczególnie na opóźniony termin płatności. Przy zakupach
stosuje się tzw. odsetki karne - ostatnio było 16%, ale mogło ulec zmianie,
to mnie pewnie ktoś poprawi.