  • 1. Data: 2003-02-03 21:41:59
    Temat: ile wynosza odsetki od zaleglosci podatkowych?
    Od: v...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2003-02-03 21:55:13
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

  • 3. Data: 2003-02-03 22:38:05
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Sark

  • 4. Data: 2003-02-04 01:01:46
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    ###----- w odpowiedzi na list od Sark -----###
    >>>obecnie..?
    >>
    >>17% od 30 stycznia - patrz stopka.
    >

    > A od 1 lutego 2003 r wynoszą 13%

    pytanie było o zaległości podatkowe, a nie odsetki ustawowe - bo to o
    tych piszesz ;-)

    hADeSik

    podstawy: http://www.zus.4un.pl | http://www.podatki.4un.pl
    http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...

  • 5. Data: 2003-02-04 03:20:38
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "hADeSik" <h...@h...sru> napisał w wiadomości
    > ###----- w odpowiedzi na list od Sark -----###

    > pytanie było o zaległości podatkowe, a nie odsetki ustawowe - bo to o
    > tych piszesz ;-)

    Oj zgadza się, ja o ustawowych, sorry :)

    Sark

  • 6. Data: 2003-02-04 12:27:13
    Od: "j23" <w...@s...com.pl>

    > pytanie było o zaległości podatkowe, a nie odsetki ustawowe - bo to o
    > tych piszesz ;-)

    Swoja droga, to dochodzi do paranoi. Zamiast brac kredyt na zakup czegos
    lepiej wziasc z odroczonym terminem platnosci i nie placic. Taniej, bo
    kredyty sa od 16% w gore, a tu tylko 13%.

  • 7. Data: 2003-02-04 12:37:32
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik j23 napisał:

    > Swoja droga, to dochodzi do paranoi. Zamiast brac kredyt na zakup czegos
    > lepiej wziasc z odroczonym terminem platnosci i nie placic. Taniej, bo
    > kredyty sa od 16% w gore, a tu tylko 13%.

    Hmm... ja mam linie kredytowa w PKO BP na 11,5%.
    Zmień bank :-)

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 8. Data: 2003-02-04 13:33:56
    Od: "j23" <w...@s...com.pl>

    > Hmm... ja mam linie kredytowa w PKO BP na 11,5%.
    > Zmień bank :-)

    To jest oprocentowanie efektywne. Dolicz do tego prowizje za przeznanie
    linii kredytowej, opłaty za prowadzenie rachunki, itp.

    A tak w ogole, kredyt, a linia kredytowa, to sa rozne pojecia.

  • 9. Data: 2003-02-04 16:03:33
    Od: v...@p...onet.pl

    > A od 1 lutego 2003 r wynoszą 13%

    ale ustawowe, a nie od zaleglosci podatkowych - mylisz dwie rzeczy

  • 10. Data: 2003-02-04 17:20:24
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    Wiesz, pytanie było o odsetki od zobowiązań podatkowych. Raczej trudno jest
    zakupić podatek, szczególnie na opóźniony termin płatności. Przy zakupach
    stosuje się tzw. odsetki karne - ostatnio było 16%, ale mogło ulec zmianie,
    to mnie pewnie ktoś poprawi.