  • 1. Data: 2008-02-23 23:39:31
    Temat: import uslug AllPay / KPIR / bezVAT
    Od: Mikronik <m...@l...net>

    KPiR + zwolnienie z VAT
    Wlasnie doczytalem iz prawdopodbnie popelnilem blad w skiegowaniu za
    2007 rok.
    Otoz korzystam z uslug posrednictwa finansowego AllPay (siedziba UK).
    Co miesiac wystawiaja oni rachunek (Invoice, na ktorym nie ma mowy o
    VAT) ktory po prostu wrzucalem w KUP w KPiR.
    Czytam, czytam i googluje i wychodzi mi na to ze popelnilem blad.
    Aczkolwiek nie do konca wiem jak to wszystko powinno sie odbyc?
    1. dostaje rachunek od allpay
    2. wystawiam fakture wewnetrzna (kwota z rachunku czyli bez vat)
    3. skladam pit-9 (ale skoro to usluga posrednictwa finansowego to
    usluga i tak jest zwolniona z vat, no ale co w przypadu gdy jest to
    oplata za katwyacje konta?), obliczam nalezny (albo i nie) podatek i
    wplacam go do US?
    4. rovie zapisy w KPiR, ale co jest podstawa KUP w tym przypadku?

    Przepraszam za moze i laickie pytania, ale googlowanie nie rozwialo
    moich watpliwosci mimo podobnych watkow.

  • 2. Data: 2008-02-23 23:40:43
    Temat: Re: import uslug AllPay / KPIR / bezVAT
    Od: m...@g...com

    > 3. skladam pit-9

    na mysli mialem oczywiscie deklaracje vat-9 ;)