  • 1. Data: 2002-05-14 10:01:56
    Temat: inwalidztwo
    Od: "fuzzyk" <f...@w...pl>

    Z tego cowiem to mozna bedac inwalida odliczac np. przejazdy samochodem na
    zabiegi, zakup lekow, przyrzadow pomocnych do egzystencji czy instalowanie
    sprzetow ulatwiajacych dostep do toalety.
    Moja babcia ma decyzje na ktorej jest napisane:
    podstawa prawna: Ustawa z 29.05.74 o zaopatrzeniu inwalidow wojennych i
    wojskowych i ich rodzin (dz.u.z 1983 nr 13,poz.68 ze zmianami)
    ZUS przyznaje: Rente rodzinna po inwalidzie wojennym
    Uzasadnienie: RENTA PRZYSLUGUJE NA STALE LEKARZ ZUS ORZEKL, ZE JEST PANI
    TRWALE, CALKOWICIE NIEZDOLNA DO PRACY, ORAZ TRWALE NIEZDOLNA DO SAMODZIELNEJ
    EGZYSTENCJI. PRZYSLUGUJE PANI RENTA STALA.

    Czy w zwiazku z powyzszym mozna babcie traktowac (na podstawie decyzji,
    ktora otrzymuje raz do roku- o waloryzacji) jako inwalidke (oczywiscie w
    swietle przepisow prawa)

    dziekuje za odpowiedzi
    Damian

  • 2. Data: 2002-05-14 13:26:14
    Temat: Re: inwalidztwo
    Od: "ktp" <k...@a...net>

    Hej
    [...]
> [...]
    >
    > Czy w zwiazku z powyzszym mozna babcie traktowac (na podstawie decyzji,
    > ktora otrzymuje raz do roku- o waloryzacji) jako inwalidke (oczywiscie w

    tak - równoważnik 1szej grupy inwalidzkiej
    (patrz art.26 ust.7f updf)

    pozdr
    KTP