  • 1. Data: 2008-02-17 10:38:57
    Temat: iplus+odliczenia
    Od: Karol Olszewski <o...@g...spadam.co.uk>

    Witam !

    Czy komus w tym roku udalo sie odliczyc w/w usluge plusa od dochodow?
    Rok temu podobno bylo roznie wedlug widzi mi sie urzednika, w tym roku
    mam umowe od czerwca faktura wyszczegolniona (w tym internet) na sumie
    owego internetu 78,30.

    Ma ktos doswiadczenie w tej sprawie, bo jak mam sie do nich wybierac co
    tydzien to oleje sprawe i nie bede nawet Pit 0 wypelnial.

    pzdr.

    --
    Karol Olszewski (GPG: 0x7196DAB4)
    (K)adu: 208440
    Jabber: karol.olszewski at jabber.org
    [ My PGP Public Key -> http://www.keyserver.net/ ]

  • 2. Data: 2008-03-16 18:19:24
    Temat: Re: iplus+odliczenia
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Karol Olszewski pisze:

    > Ma ktos doswiadczenie w tej sprawie, bo jak mam sie do nich wybierac co
    > tydzien to oleje sprawe i nie bede nawet Pit 0 wypelnial.

    Złożyłem zapytanie do US Mokotów, to przekierowali do Biura Krajowej
    Informacji podatkowej i na razie echo.

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \