  • 1. Data: 2007-02-01 18:36:36
    Temat: jak zaksiegowac FVT
    Od: "waldek54" <w...@v...pl>

    Czy mozna wliczyc w koszty (styczen) fakture za telefon wystawiona w
    styczniu, ktora bedzie dopiero zaplacona okolo 10 lutego?
    Czy w takiej stytuacji dzien zaplaty jest brany pod uwage?
    I jeszcze odnosnie zaplaty za ZUS. W styczniu place za grudzien ubieglego
    roku, czy zatem moge wrzucic to do styczniowych kosztow?

    pozdrawiam-Waldek

  • 2. Data: 2007-02-01 21:48:46
    Temat: Re: jak zaksiegowac FVT
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "waldek54" <w...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Czy mozna wliczyc w koszty (styczen) fakture za telefon wystawiona w styczniu,
    > ktora bedzie dopiero zaplacona okolo 10 lutego?

    ważny jest termin zapłaty na fakturze

  • 3. Data: 2007-02-01 22:19:30
    Od: "[www.goldap.info.pl]" <w...@g...net>

    > ważny jest termin zapłaty na fakturze

    Do kosztów? Mnie sie wydaje, że tylko do VAT jets istotny termin płatnosci
    na fakturze.

  • 4. Data: 2007-02-01 22:47:14
    Od: "Jaro" <p...@w...pl>

    Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "waldek54" <w...@v...pl> napisał w wiadomości
    >
    > ważny jest termin zapłaty na fakturze
    i samo posiadanie faktury :) np. może być tak ze f-ra za styczeń jest
    wystawiana 10 lutego więc siłą rzeczy będziesz ją miał 12 lub 13 lutego.
    Normalnie obowiązuje cię termin otrzymania faktury a w przypadku f-r
    'medialnych' jeśli jest oznaczony termin płatności to dopiero z tym terminem
    uzyskujesz prawo do obniżenia podatku należnego. W twoim przypadku faktura
    będzie rozliczona dopiero w deklaracji za luty.
    pozdr.

  • 5. Data: 2007-02-05 09:15:10
    Od: "GP" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Jaro" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wystawiana 10 lutego więc siłą rzeczy będziesz ją miał 12 lub 13 lutego.
    > Normalnie obowiązuje cię termin otrzymania faktury

    Coś mi się wydaje, że w znowelizowanej udpof jest mowa o terminie
    wystawienia faktury (bądź innego dokumentu potwierdzającego zdarzenie), ale
    o dacie otrzymania nigdzie tam nie czytałam? Czyżbym nie doczytała?
    Graszka