  • 1. Data: 2016-06-15 22:27:04
    Temat: jaka minimalna w budzetowce?
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    witam.
    pracownik przyniosl umowe na 1200 pln brutto trzy czwarte etatu....
    na umowie jest napisane "w odniesieniu do 1600 brutto", czyli z takiego
    calego etatu liczyli
    te trzy cwierci...
    czy budzetowka mogla tak zrobic?
    o ile wiem to minimalna w tym kraju obecnie wyglada inaczej...
    jak to jest?
    a - jeszcze - to jest opieka nad dziecmi w panstwowym, znaczy sie miejskim,
    zlobku stad pytanie o budzetowke.
    wielkie thx za pomoc.

  • 2. Data: 2016-06-16 01:12:13
    Temat: Re: jaka minimalna w budzetowce?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-15 o 22:27, abn140 pisze:
> [...]
    > jak to jest?
    > a - jeszcze - to jest opieka nad dziecmi w panstwowym, znaczy sie miejskim,

    Daj skan umowy, bo z twojego bełkotu niewiele wynika.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2016-06-16 08:18:55
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > Daj skan umowy, bo z twojego bełkotu niewiele wynika.
    >
    > --
    > Liwiusz
    ale co wielkiego ma wynikac?
    czy mozna obliczyc 3/4 etatu z kwoty 1600 brutto /tyle by bylo gdyby byl
    caly etat/, jesli sie jest jednostka budzetowa, czy tez trzeba uzyc kwoty
    1850, oidp obecna minimalna....

  • 4. Data: 2016-06-16 09:18:13
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello abn140,

    Thursday, June 16, 2016, 8:18:55 AM, you wrote:

> [...]
    > caly etat/, jesli sie jest jednostka budzetowa, czy tez trzeba uzyc kwoty

    Pierwszy rok pracy ma niższą najniższą.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 5. Data: 2016-06-16 09:51:49
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-16 o 08:18, abn140 pisze:

> [...]
    > caly etat/, jesli sie jest jednostka budzetowa, czy tez trzeba uzyc kwoty

    Na umowie może być cokolwiek. Wypłata ma być nie niższa niż najniższa
    pensja, chyba że przypadek szczególny dopuszcza niższe wynagrodzenie.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2016-06-16 15:02:44
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > Pierwszy rok pracy ma niższą najniższą.

    Pierwszy wogole, w zyciu danego czlowieka czy pierwszy u danego pracodawcy?
    Bo tu osoba ma juz wiele lat pracy za soba. w budzetowce takze....

  • 7. Data: 2016-06-16 15:04:12
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    >nie niższa niż najniższa
    Takze jesli chodzi o cwierc, pol etatu itp? Czyli polowa ma byc polowa od
    akualnie najnizszej?
    thx

  • 8. Data: 2016-06-16 15:04:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-16 o 15:04, abn140 pisze:
    > Takze jesli chodzi o cwierc, pol etatu itp? Czyli polowa ma byc polowa od
    > akualnie najnizszej?

    Proporcjonalnie.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2016-06-16 16:55:04
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16-06-16 o 15:04, Liwiusz pisze:

    > Proporcjonalnie.

    Odnoszę wrażenie, że pytającemu właśnie o to chodzi, że oni to
    proporcjonalnie od 1600 zł liczyli :-)

  • 10. Data: 2016-06-16 17:00:46
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Odnoszę wrażenie, że pytającemu właśnie o to chodzi, że oni to
    > proporcjonalnie od 1600 zł liczyli :-)

    W sumie nie wiem o co pytającemu chodzi.

    Jeśli o to, że w umowie jest za mała kwota, to nie ma to znaczenia.
    Jeśli to, że za mało zarabia, to pytanie jest bezprzedmiotowe, bo nic o
    zarobkach faktycznie otrzymanych nie ma w opisie stanu faktycznego.

    Na samej umowie może być nawet 1zł.

    --
    Liwiusz