  • 1. Data: 2004-10-08 12:37:40
    Temat: jaka minimalna wartosc faktury vat
    Od: "Lesio5" <l...@w...pl>

    Czy w chwili obecnej obowiazuje jakies rozporzadzenie okreslajace minimalna
    wartosc faktury VAT ? Kiedys bylo takowe okreslajace na 6 zl.
    Jaki jest obecny stan prawny?

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    I thought I was someone else, someone good.

  • 2. Data: 2004-10-09 16:29:44
    Temat: Re: jaka minimalna wartosc faktury vat
    Od: "michal" <e...@o...pl>

    teraz chyba 8zl ...

  • 3. Data: 2004-10-09 18:08:52
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "michal" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
    > teraz chyba 8zl ...

    Tak ? A ja wystawiam z upodobaniem na 0,02 netto stawka vat 22% podatek vat
    0,00 zł, brutto 0,02 zł. Czyzbym zle robil ? :-)
    Wydawalo mi sie, ze nie ma dolnego ograniczenia.

    marekz

  • 4. Data: 2004-10-09 19:39:23
    Od: "MarkY" <m...@t...sobie.skasuj.w.pl>

    > Tak ? A ja wystawiam z upodobaniem na 0,02 netto stawka vat 22%
    > podatek vat 0,00 zł, brutto 0,02 zł. Czyzbym zle robil ? :-)
    > Wydawalo mi sie, ze nie ma dolnego ograniczenia.

    moze jest, a moze nie ale np. TPSA, ERA ...
    oni wystawiają b. często "zerowe" fakturki 0,00zł :)
    fakt, ze najczęściej przy nadpłatach, ale przy niedopłatach rzędu 18gr tez
    dostałem :)

    Marky

  • 5. Data: 2004-10-09 20:56:26
    Od: "Karol" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > 0,00 zł, brutto 0,02 zł. Czyzbym zle robil ? :-)
    > Wydawalo mi sie, ze nie ma dolnego ograniczenia.

    Bo to było prawo (zapewne jest dalej) do niewystawiania a nie obowiązek.

    Pozdrawiam,
    Karol

  • 6. Data: 2004-10-10 10:34:43
    Od: Andrzej Solich <a...@n...pl>

    On 9 Oct 2004 22:56:26 +0200, "Karol" <a...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Bo to było prawo (zapewne jest dalej) do niewystawiania a nie obowiązek.

    Czy w związku z powyższym, mógłbym sprzedawać jakiś towar w częściach,
    powiedzmy o wartości 200 zł w 10.000 częściach (np. benzyne:), każda o
    wartości 0,02 zł :-) No i oczywiście naliczyłbym podatek VAT od każdej
    z tych części w kwocie 0,00 zł :-)

  • 7. Data: 2004-10-10 10:44:03
    Od: "Karol" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > powiedzmy o wartości 200 zł w 10.000 częściach (np. benzyne:), każda o
    > wartości 0,02 zł :-) No i oczywiście naliczyłbym podatek VAT od każdej

    Wystąp do US z zapytaniem w trybie OP :-)

    Pozdrawiam,
    Karol

  • 8. Data: 2004-10-11 08:11:36
    Od: "Bozoo" <z...@z...eu.org>

    > Czy w związku z powyższym, mógłbym sprzedawać jakiś towar w częściach,
    > powiedzmy o wartości 200 zł w 10.000 częściach (np. benzyne:),

    Jesli klient podjedze 10000 razy na stacje i a kazdym razem zaleje za 2
    grosze,
    to mu musisz fakturke dać. Przeciez nie wiesz, ze za chwile przyjedzie znowu
    po paliwo za 2 grosze.
    Co prawda zaoszczedzisz 44 zl ale - 10000 faktur to lekko
    20 ryz papieru po min. 10 zl kazda. I jestes 200 w plecy na samym papierze.

    PawelZ