1. Data: 2004-10-08 12:37:40
Temat:jaka minimalna wartosc faktury vat
Od:"Lesio5" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy w chwili obecnej obowiazuje jakies rozporzadzenie okreslajace minimalna
wartosc faktury VAT ? Kiedys bylo takowe okreslajace na 6 zl.
Jaki jest obecny stan prawny?

--
Leszek Grelak - Lesio5
I thought I was someone else, someone good.

2. Data: 2004-10-09 16:29:44
Temat:Re: jaka minimalna wartosc faktury vat
Od:"michal" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

teraz chyba 8zl ...

3. Data: 2004-10-09 18:08:52
Od:"MarekZ" <m...@w...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> teraz chyba 8zl ...

Tak ? A ja wystawiam z upodobaniem na 0,02 netto stawka vat 22% podatek vat
0,00 zł, brutto 0,02 zł. Czyzbym zle robil ? :-)
Wydawalo mi sie, ze nie ma dolnego ograniczenia.

marekz

4. Data: 2004-10-09 19:39:23
Od:"MarkY" <m...@t...sobie.skasuj.w.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak ? A ja wystawiam z upodobaniem na 0,02 netto stawka vat 22%
> podatek vat 0,00 zł, brutto 0,02 zł. Czyzbym zle robil ? :-)
> Wydawalo mi sie, ze nie ma dolnego ograniczenia.

moze jest, a moze nie ale np. TPSA, ERA ...
oni wystawiają b. często "zerowe" fakturki 0,00zł :)
fakt, ze najczęściej przy nadpłatach, ale przy niedopłatach rzędu 18gr tez
dostałem :)

Marky

5. Data: 2004-10-09 20:56:26
Od:"Karol" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 0,00 zł, brutto 0,02 zł. Czyzbym zle robil ? :-)
> Wydawalo mi sie, ze nie ma dolnego ograniczenia.

Bo to było prawo (zapewne jest dalej) do niewystawiania a nie obowiązek.

Pozdrawiam,
Karol

6. Data: 2004-10-10 10:34:43
Od:Andrzej Solich <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Oct 2004 22:56:26 +0200, "Karol" <a...@p...onet.pl>
wrote:

>Bo to było prawo (zapewne jest dalej) do niewystawiania a nie obowiązek.

Czy w związku z powyższym, mógłbym sprzedawać jakiś towar w częściach,
powiedzmy o wartości 200 zł w 10.000 częściach (np. benzyne:), każda o
wartości 0,02 zł :-) No i oczywiście naliczyłbym podatek VAT od każdej
z tych części w kwocie 0,00 zł :-)

7. Data: 2004-10-10 10:44:03
Od:"Karol" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> powiedzmy o wartości 200 zł w 10.000 częściach (np. benzyne:), każda o
> wartości 0,02 zł :-) No i oczywiście naliczyłbym podatek VAT od każdej

Wystąp do US z zapytaniem w trybie OP :-)

Pozdrawiam,
Karol

8. Data: 2004-10-11 08:11:36
Od:"Bozoo" <z...@z...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

> Czy w związku z powyższym, mógłbym sprzedawać jakiś towar w częściach,
> powiedzmy o wartości 200 zł w 10.000 częściach (np. benzyne:),

Jesli klient podjedze 10000 razy na stacje i a kazdym razem zaleje za 2
grosze,
to mu musisz fakturke dać. Przeciez nie wiesz, ze za chwile przyjedzie znowu
po paliwo za 2 grosze.
Co prawda zaoszczedzisz 44 zl ale - 10000 faktur to lekko
20 ryz papieru po min. 10 zl kazda. I jestes 200 w plecy na samym papierze.

PawelZ