1. Data: 2003-11-10 20:52:43
Temat:jaka stawka amortyzacji na aparat cyfrowy?
Od:"Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Prosze o pomoc w sprawie ustalenia stawki amortyzacji oraz symbolu
klasyfikacji środka trwałego dla aparatu fotograficznego cyfrowego oraz
kamery cyfrowej.
Czy można dla nich zastosować współczynnik podwyższający dla środków
trwałych podlegających szybkiemu postępowi technicznemu? Jeśli tak to jaki
polecacie zastosować?

Dzieki serdeczne,

2. Data: 2003-11-13 01:44:35
Temat:Re: jaka stawka amortyzacji na aparat cyfrowy?
Od:Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 10 Nov 2003, Jola wrote:

>+ Witam,
>+ Prosze o pomoc w sprawie ustalenia stawki amortyzacji oraz symbolu
>+ klasyfikacji środka trwałego dla aparatu fotograficznego cyfrowego oraz
>+ kamery cyfrowej.

http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&oe
=UTF-8&th=c25547bb3e404b1f&rnum=16
http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&oe
=UTF-8&th=35b7e7d7b8100942&rnum=17

(wszystko w groups.google hasło "fotograficzny OR fotograficznego")
Stawka... nie, nie wiem :)

pozdrowienia, Gotfryd
(KPiR, VAT, memoriał, ZUS)