  • 1. Data: 2008-02-06 15:27:10
    Temat: jakby tu dobrze zrobić z remontem lokalu do celów DG?
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Jednoosobowa DG, vat itd, zarejestrowana "pod adresem" domu którego
    jestem właścicielem, w którym mam jeszcze ~60m2 pomieszczeń które
    chciałbym _zaadaptować_/dostosować do DG.
    Kiedyś tam były biura itp, potem przyszła powódź, w tej chwili to jest
    goła piwnica/suteryna, bez tynku na ścianach, bez ogrzewania itd, jest
    prowizoryczna instalacja elektryczna (ze 2 żarówki na suficie i
    gniazdko. Okna są tylko nowe (rozmiar normalny, bo podłoga pomieszczenia
    jest tylko ~40cm poniżej gruntu) Trzeba by zrobić wylewkę (podłogę +
    izolacja pod nią), ściany (jeszcze nie wiem, czy tynk czy kartongipsy),
    położyć instalacje elektryczną porządnie, zrobić ogrzewanie, wstawić
    drzwi sensowne,
    Jak by tu zgrabnie to zrobić, co by z tego coś zrobić do celów DG, ale
    nie wmanewrować się w 10letnią amortyzację z okazji
    adaptacji/przeróbki/modernizacji... Wsadzenie 30tyś i amortyzowanie tego
    po 3tyś rocznie to żadna przyjemność, zwłaszcza że nie wiadomo czy DG
    będzie "żyła" tyle lat, a zbyt wczesna likwidacja z niezamortyzowanym
    remontem i problem...

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173