  • 1. Data: 2008-02-05 19:31:24
    Temat: jaki kontrakt zawrzec
    Od: "Charlie" <c...@o...pl>

    Witam,
    mam takowy problem:
    obecnie swiadcze uslugi pewnej firmie jako przedstawiciel handlowy. Mam
    zarejestrowana DG. Dostalem propozycje przejscia na stanowisko dyrektora ale
    chcialbym dalej swiadczyc uslugi a nie przechodzic na umowe o prace (z
    roznych wzgledow).
    Firma ma ISO (i stanowisko jest w strukturze organizacyjnej z okreslonymi
    kompetencjami i odpowiedzialnoscia...) i szefostwo z jednej strony zgadza
    sie na takie rozwiazanie ale z drugiej strony boi sie, ze w razie kontroli
    US swiadczenie uslug na tym stanowisku zostanie zakwestionowane z racji tego
    ze:
    1. Bede wykonywal prace na ryzyko zleceniodawcy,
    2. Na powierzonym sprzecie
    3. w czasie i miejscu okreslonym przez zleceniodawce
    co wypelnia przeslanki do zawarcia umowy o prace a nie swiadczenia uslug
    przeze mnie.

    Czy istnieje jakis sposob aby w umowie stalo jasno okreslone wspomniane
    stanowisko i zeby dalej swiadczyc uslugi a nie byc zatrudnionym na umowe o
    prace??

    Moze ktos juz kiedys cos takiego "przecwiczyl"?

    Z gory dziekuje za podpowiedzi.

    Pozdrawiam, Charlie

    PS: tylko konstruktywnie please....

  • 2. Data: 2008-02-05 21:44:06
    Temat: Re: jaki kontrakt zawrzec
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Charlie" <c...@o...pl> napisał w wiadomości news:

    > Czy istnieje jakis sposob aby w umowie stalo jasno okreslone wspomniane
    > stanowisko i zeby dalej swiadczyc uslugi a nie byc zatrudnionym na umowe o
    > prace??

    Kontrakt managerski?

    > Moze ktos juz kiedys cos takiego "przecwiczyl"?

    Większość wyższego szczebla kadry zarządzającej.
    Nie słyszałem aby ktoś się szczególnie tego czepiał.

  • 3. Data: 2008-02-05 23:30:29
    Od: "Charlie" <c...@o...pl>

    > Kontrakt managerski?
    dotyczy duzych spolek. Poczytalem w necie. Ale dalej jest to stosunek pracy
    a nie umowa pomiedzy firmami.

    > Większość wyższego szczebla kadry zarządzającej.
    > Nie słyszałem aby ktoś się szczególnie tego czepiał.

    z powodu j.w.

    Ale dzieki i pozdrawiam, Charlie

  • 4. Data: 2008-02-05 23:31:44
    Od: "Charlie" <c...@o...pl>

    Użytkownik "I>onrad" <g...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Nad czym ty sie zastanawiasz ? W tej chwili jestes robolem a mozesz
    > zostac Direktorem a to bardzo duza roznica , jak tylko skonczy ci sie
    > kontrakt startuj na innego direktora . Im wieksza firma tym lepiej mniej
    > roboty wiecej profitow. Swego czasu pracowalem w firmie polsko
    > hamerykanskiej, zatrudnili takiego direktorka co ich wydymal na duza kase
    > a jezdzil tylko na delegacje i dymal laski z biura.

    Brawo Misiu....

    O take prawde mi chodzilo....

  • 5. Data: 2008-02-05 23:56:19
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    > dotyczy duzych spolek.

    A co różnica?
    Uregulowania prawne te same.

    > Poczytalem w necie. Ale dalej jest to stosunek pracy a nie umowa pomiedzy
    > firmami.

    ZTCW wiele z nich to osobista działalność gospodarcza - nie o to Ci chodzi?