  • 1. Data: 2012-03-04 01:56:33
    Temat: jaki program do PIT?
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    czy mozecie doradzic jakis zgrabny program do wypelniania pit-ów? program
    dla prostych ludzi, żeby sie nie musieli przekopywac przez tone manuala.
    dzieki.

  • 2. Data: 2012-03-04 04:44:47
    Temat: Re: jaki program do PIT?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/3/2012 7:56 PM, 1634Racine wrote:
    > czy mozecie doradzic jakis zgrabny program do wypelniania pit-ów?
    > program dla prostych ludzi, żeby sie nie musieli przekopywac przez tone
    > manuala.
    > dzieki.

    najciemniej pod latarnia.

    pit.dobry.pl

  • 3. Data: 2012-03-04 10:07:52
    Od: "Nikiel ;)" <n...@O...poczta.fm>

    W dniu 2012-03-04 02:56, 1634Racine pisze:
    > czy mozecie doradzic jakis zgrabny program do wypelniania pit-ów?
    > program dla prostych ludzi, żeby sie nie musieli przekopywac przez
    > tone manuala.

    Ja korzystałam z tego:
    http://www.pitformat.pl/

    Poza etapem 1 gdzie wybierasz jaki pit rozliczasz i czy sam czy z
    współmałżonkiem, oraz określeniem z jakiego tytułu masz przychody,
    program jest banalny.

    Po prostu kolejny etap to pit11 - gdzie przepisujesz w odpowiednie
    rubryczki (takie jak na pit11) to co otrzymałeś od pracodawcy. I samo
    dalej przenosi te dane i wylicza na pit37(plus następny etat dopytanie
    o koszty).

    btw. nie wiem jak ulgi to nie korzystałam

    Jeden haczyk: wpisuje tylko 1 KRS, ale i to można ominąć, po zapisaniu
    pitu, trzeba znaleźć na dysku plik xml otworzyć go w notatniku,
    znaleźć ten niewłaściwy krs i przerobić go na ten który chcesz. A
    potem można go wysłać już elektronicznie, też z programu.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 4. Data: 2012-03-04 15:43:18
    Od: anluk <a...@i...pl>

    Dnia Sun, 4 Mar 2012 02:56:33 +0100, 1634Racine napisał(a):

    > czy mozecie doradzic jakis zgrabny program do wypelniania pit-ów? program
    > dla prostych ludzi, żeby sie nie musieli przekopywac przez tone manuala.
    > dzieki.

    Proponuję:
    http://pit.dobry.pl/
    Pobiera dane osobowe ze pitów z ubiegłych lat i można przesłać z komputera
    pit do US ( trzeba podać w okienku wartość podaną w poz. 62 z ubiegłego
    roku). Nie potrzeba podpisu elektronicznego.

  • 5. Data: 2012-03-05 09:06:01
    Od: Dominik & Co <D...@c...invalid>

    W dniu 04-03-2012 02:56, 1634Racine rzecze:
    > czy mozecie doradzic jakis zgrabny program do wypelniania pit-ów?
    > program dla prostych ludzi, żeby sie nie musieli przekopywac przez tone
    > manuala.

    Wbrew pozorom oficjalny program MF "edeklaracje desktop" nie jest zły.

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 6. Data: 2012-03-05 09:53:34
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-03-05, Dominik & Co <D...@c...invalid> wrote:

    [...]

    > Wbrew pozorom oficjalny program MF "edeklaracje desktop" nie jest zły.

    No on akurat nie wypełnia, tylko otwiera Adobe.
    Tym niemniej przy bardziej skomplikowanych kwestiach nie jest
    najlepszy (np. sam musisz posumować sobie wszystkie PIT-11).

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 7. Data: 2012-03-05 12:34:33
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-03-05 10:06, Dominik & Co pisze:
    > W dniu 04-03-2012 02:56, 1634Racine rzecze:
    >
    > Wbrew pozorom oficjalny program MF "edeklaracje desktop" nie jest zły.

    Program przesyła dane do MF, potem może automatem do odpowiedniego US.

    --
    animka

  • 8. Data: 2012-03-06 10:33:03
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Wbrew pozorom oficjalny program MF "edeklaracje desktop" nie jest zły.

    Nie jest zly.
    On jest mega chujowy.
    PANSP.

  • 9. Data: 2012-03-06 10:36:20
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > najciemniej pod latarnia.
    >
    > pit.dobry.pl

    http://pit.dobry.pl/pity2011ngsetup.php
    :)

    PS
    I olej te e-deklaracje, bo to straszne scierwo.
    Juz sie nie bede rozpisywal, bo szkoda czasu.

  • 10. Data: 2012-03-06 19:22:24
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Q in news:jj4p65$mgs$1@news.task.gda.pl
    > http://pit.dobry.pl/pity2011ngsetup.php
    > :)
    > PS
    > I olej te e-deklaracje, bo to straszne scierwo.
    > Juz sie nie bede rozpisywal, bo szkoda czasu.

    juz mam ten progr zainstalowany, sprobuje opanowac :)
    jak znam zycie - pit pojdzie koperta polecona.