  • 1. Data: 2005-04-15 13:10:35
    Temat: jeszcze bardziej jak pilne !!!
    Od: "_hehehe" <s...@s...pl>

    witam
    :)
    szukam szukam i nie moge znalesc
    moze wiec ktos podszepnie ile trzeba wpisac do PLACZNIKA
    Kwota przeciętnego wynagrodzenia dla dobrowolnego ub. chorobowego
    za IV kwartal 2004
    :)
    z pozdrowieniami i usmiechami
    smal

  • 2. Data: 2005-04-15 13:19:28
    Temat: Re: jeszcze bardziej jak pilne !!!
    Od: "Ireneusz Makowski" <imaks'delete'@plusnet.pl>

    Użytkownik "_hehehe" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > moze wiec ktos podszepnie ile trzeba wpisac do PLACZNIKA
    > Kwota przeciętnego wynagrodzenia dla dobrowolnego ub. chorobowego
    www.google.pl
    www.zus.pl

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2005-04-15 13:25:10
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    _hehehe wrote:

    > witam
    > :)
    > szukam szukam i nie moge znalesc

    Alez prosze bardzo, oto link:
    http://www.zus.pl/ubezpie/podstawa.htm

    Poprosze kolejny zestaw pytan ;)

    --
    Film: One point 0 .............................. http://tiny.pl/hdmb
    Film: Arktyczna goraczka ....................... http://tiny.pl/hdmz

  • 4. Data: 2005-04-15 13:27:09
    Od: "_hehehe" <s...@s...pl>

    Ireneusz Makowski wrote:
    > Użytkownik "_hehehe" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    > www.google.pl
    > www.zus.pl
    :)
    googlowalem
    i wyrzucilo mi klika stron nie na temat
    choc moze w temacie (?)
    :)
    strona ZUS jak wszystko co z ta firma maloczytelna
    :)
    zamiast sie wymadrzac podalbys prosze te wartosc
    :))))
    z pozdrowieniami i usmiechami
    _hehehe

  • 5. Data: 2005-04-15 13:29:46
    Od: "_hehehe" <s...@s...pl>

    Ireneusz Makowski wrote:

    > www.zus.pl
    >
    > Pozdrawiam
    :))))
    no dobra
    udalo mi sie znalesc na tej ZUSowskiej stronie
    :)))))
    dziekuje
    :)

  • 6. Data: 2005-04-15 13:33:50
    Od: "_hehehe" <s...@s...pl>

    mariposa doux wrote:

    > Alez prosze bardzo, oto link:
    > http://www.zus.pl/ubezpie/podstawa.htm
    >
    > Poprosze kolejny zestaw pytan ;)
    :))))
    bardzo fajny link
    :))))))
    moje ulubione
    dlaczego tak duzo tych ZUSow wychodzi
    :)
    a tak powaznie
    czy po zawieszeniu dzialalnosci
    bede musial cos w ZUSie oplacac
    :)
    chcialbym zakonczyc dzialalnosc ale obiegowa opinia glosi
    ze to bardzo niebezpieczne bo to jakby wyslac zaproszenie do kontrolii
    szczegolowej
    :)))))
    ze lepiej zawiesic na 5 lat
    i dopiero pozniej zamknac
    :)))))

  • 7. Data: 2005-04-15 14:54:44
    Temat: juz troche mniej pilne
    Od: "_hehehe" <s...@s...pl>

    mniej pilne bo odkladam to sobie do wieczora
    :)
    w trakcie 'wysylania' do ZUS
    (nadal robie papierowe wersje)
    od drukowania w zeszlym miesiecu pozasylchaly mi dysze w drukarce
    ale nieopatrznie uznalem zestaw za wyslany
    :)
    po odetkaniu dysz
    ZESTAW drukuje mi sie w opcji roboczej
    :)
    o ile pamietam
    kiedys tez tak mialem ale nie moge znalesc tego postu
    moze wiec jeszcze
    jak pozbyc sie tego DOKUMENTY DRUKOWANE W TRYBIE ROBOCZYM
    :)
    sprawdzilem drukowanie w roznych opcjach
    ale zawsze drukuje sie z tym napisem
    :((((((

  • 8. Data: 2005-04-15 14:59:37
    Temat: Re: juz troche mniej pilne
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello _hehehe,

    [...]

    > jak pozbyc sie tego DOKUMENTY DRUKOWANE W TRYBIE ROBOCZYM

    Zapisać zestaw wysłany do pliku i następnie zaimportować i ponowinie
    'wysłać'.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 9. Data: 2005-04-15 15:37:01
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Pewnego słonecznego/deszczowego dnia _hehehe <s...@s...pl>
    wystukał[a]:
    > w trakcie 'wysylania' do ZUS
    > (nadal robie papierowe wersje)
    > od drukowania w zeszlym miesiecu pozasylchaly mi dysze w drukarce
    > ale nieopatrznie uznalem zestaw za wyslany

    Możesz anulować wysyłanie. Jak masz otwarty zestaw, to to jest w menu
    Narzędzia chyba..Anuluj wysyłanie. (nie pamiętam już dokładnie, ale wiem
    że można). A potem ponownie wysłać.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 10. Data: 2005-04-15 16:04:06
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    _hehehe wrote:

    > mniej pilne bo odkladam to sobie do wieczora

    Polecam zrezygnowac z programu platnik i wypelniac recznie. Mniej czasu.
    Mniej nerwow.

    Pozdr