  • 1. Data: 2014-07-20 22:22:09
    Temat: jeszcze raz vat auta
    Od: "Piotr" <h...@y...com>

    Witam,
    Robiłem sobie w sobotę przegląd techniczny autka i tak jakoś nabąknąłem
    diagnoście że muszę przyjechać do niego jeszcze swoim dostawczakiem bo podobno
    po ostatnich zmianach przepisów jakieś zaświadczenie potrzeba żeby w dalszym
    ciągu odliczać VAT od paliwa. A on mi na to że chyba się spóźniłem ponieważ
    wszyscy na gwałt jeździli żeby zdąrzyć przed 30. czerwca...
    A ja zrobiłem oczy jak pięciozłotówki i szukam i się zastanawiam, czyżbym coś
    zawalił?
    Ktoś mnie oświeci czy były jakieś terminy i gdzie wogóle składa się to
    zaświadcznie z OSKP? Rzeczone autko to Ford Transit "blaszak" z jednym rzędem
    siedzeń i sztywną przegrodą.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2014-07-21 08:53:14
    Temat: Re: jeszcze raz vat auta
    Od: adam <a...@w...pl>

    W dniu 2014-07-20 22:22, Piotr pisze:
> [...]
    > Ktoś mnie oświeci czy były jakieś terminy i gdzie wogóle składa się to
    > zaświadcznie z OSKP? Rzeczone autko to Ford Transit "blaszak" z jednym

    Jeśli miałeś już wcześniej robione oględziny i złożyłeś wszystkie
    dokumenty tam gdzie powinieneś i masz pieczątkę VAT-1 w dowodzie, to nie
    musisz ponawiać.

  • 3. Data: 2014-07-22 11:02:28
    Od: "Piotr" <h...@y...com>

    Użytkownik "adam" napisał w wiadomości

    > Jeśli miałeś już wcześniej robione oględziny i złożyłeś wszystkie dokumenty
    > tam gdzie powinieneś i masz pieczątkę VAT-1 w dowodzie, to nie musisz
    > ponawiać.

    Właśnie nic jeszcze nie robiłem, jak były te zmiany to przeczytałem tylko gdzieś
    że dla aut dostawczych z jednym rzędem siedzeń możliwość odliczania vat od
    paliwa zostaje i później juz zapomniałem o tym.

  • 4. Data: 2014-07-22 22:37:06
    Od: adam <a...@w...pl>

    W dniu 2014-07-22 11:02, Piotr pisze:

    > Właśnie nic jeszcze nie robiłem, jak były te zmiany to przeczytałem
    > tylko gdzieś że dla aut dostawczych z jednym rzędem siedzeń możliwość
    > odliczania vat od paliwa zostaje i później juz zapomniałem o tym.

    Kiedy kupiłeś samochód? VAT 1 obowiązuje już od paru ładnych lat.
    I odliczałeś cały czas VAT od paliwa? Jeśli tak, to masz problem.