  • 1. Data: 2006-02-04 09:06:27
    Temat: kiedy kasa fiskalna?
    Od: Rafał Morawski <r...@r...net>

    Witam

    kiedy jest obowiazek posiadania kasy fiskalnej?

  • 2. Data: 2006-02-04 13:36:24
    Temat: Re: kiedy kasa fiskalna?
    Od: "Jacek Cywiński" <j...@p...home.pl.KASUJ.TO>

    Rafał Morawski <r...@r...net> napisał(a):
    > Witam
    >
    > kiedy jest obowiazek posiadania kasy fiskalnej?

    np.

    jeżeli ktoś prowadzi usługi lda ludności i:

    -> rozpoczął DG w zeszłym roku, wtedy dobrze byłoby kasę założyć od
    1.01.2006

    -> rozpoczął DG w tym roku, po przekroczeniu 20000 zł lub po 31.03.2006

    na przykład w takich sytuacjach ;) tematyka jest tak szeroka, że musiałbyś
    przybliżyć w jakim kontekście pytasz.

  • 3. Data: 2006-02-04 13:46:40
    Od: "jas" <r...@p...onet.pl>

    > na przykład w takich sytuacjach ;) tematyka jest tak szeroka, że musiałbyś
    > przybliżyć w jakim kontekście pytasz.

    witam
    ja prowadzę DG od kilku lat z tym że rozszerzyłem ją w tym roku o handel przez
    sieć i co mam kupić kasę skoro do tej pory sprzedałem na kwotę 200zł?
    pzdr jas

  • 4. Data: 2006-02-04 14:13:17
    Od: Rafał Morawski <r...@r...net>

    prowadze DG od 5 lat KPiR, produkcja i sprzedaz oprogramowania

    czy musze miec kase?

  • 5. Data: 2006-02-04 20:00:41
    Od: "Jacek" <wajacek@(CIACH)wp.pl>

    Użytkownik "Rafał Morawski" <r...@r...net> napisał w
    wiadomości news:ds1qqf$dq0$1@news.dialog.net.pl...
    > Witam
    >
    > kiedy jest obowiazek posiadania kasy fiskalnej?

    Witam,
    Żona prowadzi zakład krawiecki (usługi krawieckie) od grudnia ub. roku
    czy też powinna zakupić kasę ?

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 6. Data: 2006-02-04 20:06:35
    Od: "Jacek" <wajacek@(CIACH)wp.pl>

    > Witam,
    > Żona prowadzi zakład krawiecki (usługi krawieckie) od grudnia ub. roku
    > czy też powinna zakupić kasę ?
    >
    > Pozdrawiam
    > Jacek
    KPiR na zasadach ogólnych
    usługi dla ludności (poprawki, szycie na miarę)