  • 1. Data: 2006-01-05 18:06:14
    Temat: kiedy zaplacic podatek od umowy o dzielo...?
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Witam,
    kiedy zaplacic podatek od umowy o dzielo podpisanej w listopadzie,
    rachunek wystawiony w grudniu, z terminem platnosci w styczniu, i takoz
    w styczniu zaplacone? mam zlozyc pit-4 za grudzien czy za styczen (w
    lutym)? do kpir ksieguje kwoty z data styczniowa, wiec ta druga opcja
    wydaje mi sie na 90% logiczna, ale jak to w przepisach z logika jest...
    to wszyscy wiemy... :)

    --
    Troche krytyki o rodzimej SF/F ................. http://tiny.pl/xdp4
    Grzedowicz, Grzedowicz, Grzedowicz :) .......... http://tiny.pl/xdp8

  • 2. Data: 2006-01-07 09:18:46
    Temat: Re: kiedy zaplacic podatek od umowy o dzielo...?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 5 Jan 2006, Hikikomori San wrote:

> [...]
    > rachunek wystawiony w grudniu, z terminem platnosci w styczniu, i takoz
    > w styczniu zaplacone? mam zlozyc pit-4 za grudzien czy za styczen (w

    ..."od zawsze" również przychód z umów osobistych liczy się kasowo
    (czyli "kiedy zapłacono").

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)