  • 1. Data: 2002-01-02 18:52:06
    Temat: kilometrowka dla samochodu
    Od: "Tipmann" <p...@z...net.pl>

    Dzien dobry!

    Z dniem 1 stycznia rozpoczalem dzialalnosc gospodarcza, chce wykorzystac
    swoj prywatny samochod osobowy w DG i mam nastepujace pytanie:
    czy rozliczajac poprzez ewidencje przebiegu mozna zaksiegowac
    1. przeglady serwisowe
    2. ubezpieczenie (ac, oc, nw)
    3. czesci zamienne

    z gory dziekuje za odpowiedz
    Bartek Franczak

  • 2. Data: 2002-01-02 22:26:18
    Temat: Re: kilometrowka dla samochodu
    Od: "gran" <g...@l...onet.pl>

    Tak. to juz można było wcześniej
    AG

  • 3. Data: 2002-01-03 22:46:04
    Od: "Stefan" <s...@e...pl>

    a jezeli bede chcial odliczyc radio do samochodu?

    Stefan (nowy)