-
1. Data: 2007-02-19 12:25:25
Temat: klient niepotrzebnie wplacil pieniadze na konto - jak je oddac ?
Od: "dfsfs" <...@...com>
Witam,
Mam problem, poniewaz dopiero teraz sie okazalo, ze klient wplacil mi
niepotrzebnie na konto w zeszlym roku pieniadze i nie wiem jak teraz dokonac
zwrotu. Usluga jest fakturowana i uruchamiana automatycznie w momencie
wplyniecia pieniedzy na konto i klient poprostu zapomnial stalego zlecenia
zblokowac.
Czy najbezpieczniej by bylo (tak by US nie mial kiedys jakiegos ale) np z
data wplyniecia tych pieniedzy napisac reklamacje i zwrot w gotowce czy
poprostu zrobic przelew wpisuja w tytule przelewu zwrot omylkowo wplaconej
kwoty ?
Pozdrawiam
Najnowsze w dziale Podatki
-
Wakacje przedsiębiorcy a koszty firmowe - co i kiedy można odliczyć?
-
Rzeczywisty właściciel w podatku u źródła - kluczowe objaśnienia MF po latach oczekiwania
-
KSeF 2.0: firmy będą miały tylko 4 miesiące na testy nowego systemu e-Faktur
-
Jak obniżyć składki ZUS? Przewodnik po ulgach ZUS dla małych firm