  • 1. Data: 2002-02-13 16:40:07
    Temat: kompensaty
    Od: "Danuta" <m...@p...onet.pl>

    Witajcie!

    Jaka ustawa czy rozporzadzenie mówi o zakazie ksiegowania kompensat? Tzn
    faktury za fakture?

    Z góry dzieki

    Danusia

  • 2. Data: 2002-02-13 23:13:48
    Temat: Re: kompensaty
    Od: "Kiciek" <m...@d...pl>

    Użytkownik "Danuta" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witajcie!
    >
    > Jaka ustawa czy rozporzadzenie mówi o zakazie ksiegowania kompensat? Tzn
    > faktury za fakture?
    >
    > Z góry dzieki
    >
    > Danusia

    Pierwsze slysze o zakazie ksiegowania kompensat. Zjawisko to jest na
    porzadku dziennym i jeszcze zadna kontrola nie zakwestionowala ksiegowan
    dotyczacych kompensat. NIE MA TAKIEGO ZAKAZU. Trzeba napisac pismo (1 firma
    do drugiej) typu: Potracilismy, uznalismy zobowiazania / naleznosci
    (wymienic faktury , kwoty, daty). Prosimy o zgodne z nami ksiegowania i tyle
    :-)

  • 3. Data: 2002-02-14 12:50:13
    Temat: Re: Re: kompensaty
    Od: s...@s...pl (Sławomir Dąbrowski)

    On Thu, 14 Feb 2002 00:13:48 +0100, "Kiciek" <m...@d...pl> wrote:

> [...]
    >do drugiej) typu: Potracilismy, uznalismy zobowiazania / naleznosci
    >(wymienic faktury , kwoty, daty). Prosimy o zgodne z nami ksiegowania i tyle

    Coś mi się kojarzy, że kiedyś było coś z zakładami pracy chronionej.

    Sławomir Dąbrowski