  • 1. Data: 2006-08-07 10:50:11
    Temat: komputer osobisty a DG
    Od: "ula" <u...@g...com>

    Witam,

    Kupiłam komputer 2 lata przed rozpoczęciem DG, nie wciągnęłam go do EŚT ani
    do EW, choć służy mi w DG. Chciałabym go teraz troche ulepszyć, np. dokupić
    RAMu, czy mogę zrobić to na koszt firmy?

    Ula

  • 2. Data: 2006-08-08 18:13:54
    Temat: Re: komputer osobisty a DG
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 07-08-2006 o 12:50:11 ula <u...@g...com> napisał:

> [...]
    > ani do EW, choć służy mi w DG. Chciałabym go teraz troche ulepszyć, np.
    > dokupić RAMu, czy mogę zrobić to na koszt firmy?

    Podłączę się pod post bo w sumie oddaje to o co w innym wątku chciałem
    zapytać - choć chyba za bardzo zagmatwałem :)

    pozdrawiam